Hj=?ISO-8859-1?B?5ubmbHAgamVnIGhhciBr+A==?~
Fra : anita jensen

Dato : 27-11-00 23:06

Hej der ude

jeg har købt en printer stilus colour 760 til min imac. jeg kan ikke få det
til at virke. Er der nogen der kan hjælpe?

Venlige hilsner

Anita

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-11-00 23:13

On Mon, 27 Nov 2000 23:06:03 +0100, anita jensen wrote
(in message <4vBU5.3782$n3.303205@news0.mobilixnet.dk>):

> [...]
>
> jeg har købt en printer stilus colour 760 til min imac. jeg kan ikke få det
> til at virke. Er der nogen der kan hjælpe?

Har du sat CDROM'en med Epson driver installeren i din søde iMac?
David (der selv har en iMac og en Epson 740)

--

http://david.blangstrup.dk

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 20:37

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 20:37

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-11-00 20:37

In article <3A23E10D.C0BB9B7C@worldonline.dk>, Marius
<pooch@worldonline.dk> wrote:

> Husk også at Apple-Talk vist nok skal være aktiv.

Ikke når det kører via USB.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Marius

Dato : 29-11-00 22:16

Hmm. Jeg og en af mine venner har begge to oplevet, at vores SC 740'er,
som begge er koblet til vores respektive maskiner med USB, ikke vil
køre, hvis AppleTalk ikke er aktiv. Sært...

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-11-00 23:14

In article <3A257213.173332A4@worldonline.dk>, Marius
<pooch@worldonline.dk> wrote:

> Sært...

Jeps, i må fumle et eller andet sted.
Appletalk er en netværksprotokol, og da i ikke kører netværk over
USB-porten, burde det ikke have nogen betydning.

--
MVH
Martin Edlich