Halm søges til jordbærrækkerene (Århus)
Fra : Finn Rasmussen

Dato : 24-06-03 22:35

Hej

Kan nogen mon være behjælpelig med at fortælle mig hvor jeg i nærheden af
Århus (syd) kan købe en enkelt eller to baller halm til at strø mellem
jordbærrækkerne, så bærrene ikke ligger og rådner på jorden ?

Mvh
Finn

Fra : Thïngmand

Dato : 25-06-03 07:46

> Kan nogen mon være behjælpelig med at fortælle mig hvor jeg i nærheden af
> Århus (syd) kan købe en enkelt eller to baller halm

Næste gang du skal uden for byen, så drej forbi en landmand - der kan du
helt sikkert for en balle halm for en kold pilsner...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 25-06-03 07:56

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse

> Næste gang du skal uden for byen, så drej forbi en landmand - der kan du
> helt sikkert for en balle halm for en kold pilsner...

I dag bruger de fleste landmænd big-baller, som ikke bare lige kan løftes
(endsige være i bilens bagagerum) - men er der ikke en rideskole i området?

Hilsen Inger

Fra : Thïngmand

Dato : 26-06-03 07:52

> I dag bruger de fleste landmænd big-baller, som ikke bare lige kan løftes
> (endsige være i bilens bagagerum) - men er der ikke en rideskole i
området?

Arr, de små steder køre som regel med de alm. små - i hvert fald her på
Sjælland

Ellers kunne man jo tage et par affaldssække med og stoppe løst halm i
dem...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk