link til rettelse af outlook
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 24-06-03 21:28

hej alle
Der var engang en der kunne et link til at kunne rette de fejl der er i
visningen af Outlook. Er der nogen der kan huske det?

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-06-03 23:38

Charlotte Petersson wrote:

> Der var engang en der kunne et link til at kunne rette de fejl der er
> i visningen af Outlook. Er der nogen der kan huske det?

Jes har vist haft den i sin signatur i ret lang tid. Du kan finde den her:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Folk, der benytter Outlook Express opfordres til at installere den. Et
stykke gedigent powertool (efter seneste update).

Hygge,

Tony
FZS1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 24-06-03 23:53

> Folk, der benytter Outlook Express opfordres til at installere den. Et
> stykke gedigent powertool (efter seneste update).
> [...]
-----------------------
Huha... Og jeg gjorde som den vise mand sagde og jeg fortryder intet.... :))
Det her det er noget jeg burde have gjord for længe siden!

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 09:32

Oliver Bruchhaus wrote:

> Huha... Og jeg gjorde som den vise mand sagde og jeg fortryder
> intet.... :)) Det her det er noget jeg burde have gjord for længe
> siden!

Jeps. Sådan er det også når man har haft en MC med kåbe. Så går man aldrig
tilbage til at køre uden kåbe

--
Tony
FZS1000 (nu med 332 km på klokken)

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 25-06-03 09:41

> Jeps. Sådan er det også når man har haft en MC med kåbe. Så går man
> aldrig tilbage til at køre uden kåbe

Øøøh... Det gjore jeg altså måske nok lige
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 10:29

Rune (Bandit600R) wrote:

> Øøøh... Det gjore jeg altså måske nok lige

Du er vist ikke helt normal, vel?

Naturligvis er det en grov generalisering af folk... hehe...

--
Tony
FZS1000

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 25-06-03 09:51

"Tony Lorentzen" skrev i meddelelsen news:bdbmn0$262l$1@news.cybercity.dk...

> Tony
> FZS1000 (nu med 332 km på klokken)

Hvis det er et problem for dig at få trillet de 1000 Km. inden mandag må du
lige sige til

Jeg skal ud og trille en lille tur rundt i Jylland her i weekenden, men jeg
er ikke så sikker på at jeg kan holde mig under de 668 Km du mangler at
køre, eller rettere sagt, jeg ved at jeg som min. kommer til at køre 800 Km.

Det syntes jeg nu ellers er et godt tilbud Tony. Så kan du låne min Divvy
imens, du må da efterhånden savne den

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 10:30

kenn@diversion.dk wrote:

> Hvis det er et problem for dig at få trillet de 1000 Km. inden mandag
> må du lige sige til

Hehe... Fint tilbud - men jeg tror nu ikke det bliver det store problem at
få nogle km. rullet ind på den

> [...]
> men jeg er ikke så sikker på at jeg kan holde mig under de 668 Km du
> mangler at køre, eller rettere sagt, jeg ved at jeg som min. kommer

Ja der ryger hurtigt nogle kilometer på klokken bare ved en tur til jylland
og hjem.

> Det syntes jeg nu ellers er et godt tilbud Tony. Så kan du låne min
> Divvy imens, du må da efterhånden savne den

LOL ... Mon du ville få lov af kæresten - jeg har jo ikke nogen topboks på

--
Tony
FZS1000

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 25-06-03 12:24

"Tony Lorentzen" skrev i meddelelsen news:bdbq3o$2beb$1@news.cybercity.dk...
> [...]

Snip

> Ja der ryger hurtigt nogle kilometer på klokken bare ved en tur til
jylland
> og hjem.

Jo, turen hjem på søndag er ca. 350 Km. Og på turen derover skal vi ud og
opleve lidt.

> LOL ... Mon du ville få lov af kæresten - jeg har jo ikke nogen topboks på

Hun skal ikke med, så det går nok. Så kan du få prøvet Divvyen med helt nye
dæk, de er lige blevet monteret idag

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-06-03 12:32

kenn@diversion.dk wrote:

> Hun skal ikke med, så det går nok. Så kan du få prøvet Divvyen med
> helt nye dæk, de er lige blevet monteret idag

Heheh der er vist en der rigtig gerne vil ud og prøvekøre en FZS1000 ...
Det kan jeg sleeeeeet ikke forstå....

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 12:40

Anders Houmark wrote:

> Heheh der er vist en der rigtig gerne vil ud og prøvekøre en FZS1000
> ... Det kan jeg sleeeeeet ikke forstå....

Hehe... Man skal bare være klar over at det koster 160k (eller 170 for en
sølvgrå) at prøve sådan en fætter. For det ender med at man vil have en
selv!

--
Tony
FZS1000

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 12:39

kenn@diversion.dk wrote:

> Hun skal ikke med, så det går nok. Så kan du få prøvet Divvyen med
> helt nye dæk, de er lige blevet monteret idag

LOL ... Tro mig - du vil _ikke_ prøve den. Det ender bare med at du skal ned
i banken og spørge om penge

--
Tony
FZS1000

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 25-06-03 15:31

"Tony Lorentzen" skrev i meddelelsen news:bdc1kc$2mc0$1@news.cybercity.dk...

> LOL ... Tro mig - du vil _ikke_ prøve den. Det ender bare med at du skal
ned
> i banken og spørge om penge

Jeg har da efterhånden prøvet en del andre fede maskiner, og alligevel er
jeg stadig glad for Divvyen. Til åbent hus hos SPH sidste gang prøvede jeg
en Yamaha FJR1300, men den tiltaler mig ikke rigtigt. Jeg prøvede også en
Honda VFR800, Damn den var nice Jeg er sikker på at jeg godt kunne
overtale den rare bankdame, men jeg er endnu ikke færdig med at køre Divvy.

VFR800 kan foriøvrigt købes til 170.000,- i en 2001 udgave. Så mangler den
lige VTEC, og at få flyttet udstødningerne op hvor de hører hjemme, men det
kunne jeg da godt leve med.

Om et år eller to bliver huset solgt, og så bygger vi et nyt. Så må vi se på
det til den tid. Muligheden for at hente en VFR i tyskland er der jo også,
der er en del på www.mobile.de

Fra : flemsus

Dato : 25-06-03 22:27

kenn@diversion.dk wrote:
> [...]
>
> Om et år eller to bliver huset solgt, og så bygger vi et nyt. Så må
> vi se på det til den tid. Muligheden for at hente en VFR i tyskland

Jeg vil til enhver tid bytte VTEC væk for tandhjulstårne til knastakslerne,
de skulle næsten ikke have lov til at kalde den VFR mere.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-06-03 10:10

> Jeps. Sådan er det også når man har haft en MC med kåbe. Så går man
> aldrig tilbage til at køre uden kåbe
---------------
Hehe... Hornet'en skal jo kun lige bruges til at få forsikringen til at
falde.. -Forhåbentligt!
Jeg ville nu allerhelst have min Rf900 med det samme, men den kostede sgu
for meget!
Men narj... Nårjeg bliver 25 om 2 år, så skal der også ske noget! :))

Fra : J.C.Kløve

Dato : 26-06-03 08:53

I tråden: 0y4Ka.28984$Jp3.1364080@news010.worldonline.dk,
Skrev Oliver Bruchhaus :
> -----------------------
> Huha... Og jeg gjorde som den vise mand sagde og jeg fortryder
> intet.... :)) Det her det er noget jeg burde have gjord for længe
> siden!

Ditto - det er knald godt !

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-06-03 09:45

J.C.Kløve wrote:

> Ditto - det er knald godt !

Hehe ... Velkommen til en helt ny verden

--
Tony
FZS1000

Fra : TheHobbit

Dato : 25-06-03 08:34

Ja, det virker sgu bare - kanon!

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

- We who are about to die salute you -

Fra : Bjørn S

Dato : 25-06-03 09:54

TheHobbit wrote:

> Ja, det virker sgu bare - kanon!

Huh, var det ironi ?
Hvis den virker som den skal sætter den da automatisk det du skriver under
det du svarer på ?? Det ligger jo lissom i navnet på fixen ;-/
Husk den skal (ihvertfald hos mig - OE 6.1?/XP) startes separat via den
genvej som er kommet på skrivebordet

--
/Bjørn

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-06-03 10:07

> Husk den skal (ihvertfald hos mig - OE 6.1?/XP) startes separat via
> den genvej som er kommet på skrivebordet
-----------------------------------
Riiiiimeligt meget OT, men alligevel...
Du kan da bare smide den i Start sektionen.. Så skulle den gerne selv klare
det med at starte op...

Fra : Bjørn S

Dato : 25-06-03 10:14

Oliver Bruchhaus wrote:

> Riiiiimeligt meget OT, men alligevel...
> Du kan da bare smide den i Start sektionen.. Så skulle den gerne selv klare
> det med at starte op...

Selvsagt, men det er ikke altid jeg vil at min OE skal starte...det vil
jeg helst selv styre, f.eks. er det en god ting at Norton er ferdig med at
opdatere sit antiviradefinitioner....

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 10:33

Bjørn S wrote:

> Hvis den virker som den skal sætter den da automatisk det du skriver
> under det du svarer på ?? Det ligger jo lissom i navnet på fixen ;-/

Den kan ikke hjælpe dig med at skrive under det du svarer på - det er man
selv nødt til at gøre - men tilgengæld hjælper den bla. på det med at
indrykke og quote rigtigt.

--
Tony
FZS1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-06-03 10:42

> Den kan ikke hjælpe dig med at skrive under det du svarer på - det er
> man selv nødt til at gøre - men tilgengæld hjælper den bla. på det
> med at indrykke og quote rigtigt.
-----------------------
Ahhhhh..... -Tonyboy!
Min bliver nu rykket ned så jeg selv er fri for at gøre det...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 10:40

Oliver Bruchhaus wrote:

> Ahhhhh..... -Tonyboy!
> Min bliver nu rykket ned så jeg selv er fri for at gøre det...

Whay the... Så er der noget funktionalitet jeg ikke har set... Skandale!!!

--
Tony
FZS1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-06-03 10:49

> Whay the... Så er der noget funktionalitet jeg ikke har set...
> Skandale!!!
--------------------------
Det er jo nok fordi at du får for lidt frisk luft bag kåben.... *lool*
gnæg,gnæg...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 11:00

Oliver Bruchhaus wrote:

> Det er jo nok fordi at du får for lidt frisk luft bag kåben.... *lool*
> gnæg,gnæg...

Uhhh det her kommer til at gøre nas!

Hint hint:
http://alexanderband.jegergud.dk/lyd/m/Alexanderband%20CD8%20-%2033%20-%20Ho
er%20det%20Ske.mp3

--
Tony
FZS1000

Fra : Per Emborg

Dato : 25-06-03 18:48

Hvad er det for en opdate i snakker om

Folk, der benytter Outlook Express opfordres til at installere den. Et
> stykke gedigent powertool (efter seneste update).

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-06-03 22:29

Per Emborg wrote:
> Hvad er det for en opdate i snakker om

Det er den som kan findes her:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/
det stod endda også i det indlæg, og hvis du havde citeret korrekt havde du
muligvis set urlen?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ==ViXer==

Dato : 25-06-03 11:15

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
> Folk, der benytter Outlook Express opfordres til at installere den. Et
> stykke gedigent powertool (efter seneste update).

Så skal man jo også til at lære at bruge de humørikoner, tester lige om dem
fra messenger virker.
:) :d :o :p ;) :| (h) :@ (a) :s

Der ligger måske en liste et sted ? (f)

==ViXer==

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-06-03 11:38

==ViXer== wrote:

> Der ligger måske en liste et sted ? (f)

Jeps! Og det bedste er, at du selv kan customize den til at benytte dine
egne favorit smilies. Hvis du kigger nede i programfolderen ligger der en
fil ved navn emoticons.ini som indeholder listen over smilies. Du kan med
Notepad (Notesblok i DK windows) tilføje og fjerne i listen. Grafikfilen med
dine smilies lægger du så ned i "smilies" mappen. Nemt ikke?

Listen ser sådan ud som standard:

*) vomit.gif
;-(*) vomit.gif
:))) smile.gif
:)) smile.gif
:) smile.gif
) smile.gif
smile.gif
smile.gif
*g* smile.gif
*G* smile.gif
&lt;g&gt; smile.gif
:((( frown.gif
:(( frown.gif
:( frown.gif
( frown.gif
frown.gif
frown.gif
tongue.gif
tongue.gif
:-r tongue.gif
;))) wink.gif
;)) wink.gif
;) wink.gif
)) wink.gif
) wink.gif
wink.gif
8-o eek.gif
8-O eek.gif
;( cry.gif
;-( cry.gif
:D biggrin.gif
biggrin.gif
*vbg* biggrin.gif
&lt;vbg&gt; biggrin.gif
angry.gif
:-II angry.gif
:-@ angry.gif
%-( confused.gif
oo- confused.gif
:-? confused.gif
cool.gif
]-I cool.gif
lol lol.gif
LOL lol.gif
rofl rofl.gif
ROFL rofl.gif
rotfl rofl.gif
ROTFL rofl.gif
&lt;eg&gt; evil.gif
*eg* evil.gif
clown.gif
clown.gif

--
Tony
FZS1000

Fra : ==ViXer==

Dato : 25-06-03 12:00

Tony Lorentzen wrote:

> Jeps! Og det bedste er, at du selv kan customize den til at benytte
> dine egne favorit smilies. Hvis du kigger nede i programfolderen
> ligger der en fil ved navn emoticons.ini som indeholder listen over
> smilies. Du kan med Notepad (Notesblok i DK windows) tilføje og
> fjerne i listen. Grafikfilen med dine smilies lægger du så ned i
> [...]

OK tak
Jeg printede emotions.ini ud, så kan jeg se tegnene :)
==ViXer==