spørgsmål!
Fra : Pia

Dato : 24-06-03 21:13

Hej
Hvis man følger vægtkonsulenterne, skal man så spise fks. de 120g kød eller
må man gerne spise mindre bare man tager de 300g grønsager man skal.

Venlig hilsen
Pia

Fra : Kingo

Dato : 24-06-03 22:00

> [...]
eller
> må man gerne spise mindre bare man tager de 300g grønsager man skal.

Hvorfor dog spise mindre kød, da kød er godt og der er en del proteiner i
som er godt for kroppen og 120g er jo ikke så meget ca. en kyllingfilet

Kingo

Fra : Therese

Dato : 24-06-03 22:05

"Pia" <banke@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man følger vægtkonsulenterne, skal man så spise fks. de 120g kød
eller
> må man gerne spise mindre bare man tager de 300g grønsager man skal.

Hej Pia

For at få den optimale forbrænding bør du spise max. portion af kylling og
fisk. Med kød må du gerne spise min. portion, men_ikke_mindre.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Kingo

Dato : 25-06-03 09:50

> [...]
og
> fisk. Med kød må du gerne spise min. portion, men_ikke_mindre.

Efter hvad jeg ved så er mageret svinekød faktisk meget godt når man vil
tabe sig da det er med til at øge dit stofskifte og øget stofskifte gør jo
at du forbrænder mere fedt

Kingo

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 25-06-03 10:48

"Kingo" <kingo16@hotmail.com> wrote in message

> Efter hvad jeg ved så er mageret svinekød faktisk meget godt når man vil
> tabe sig da det er med til at øge dit stofskifte og øget stofskifte gør jo
> at du forbrænder mere fedt

Det er protein i almindelighed, der giver en øget termogen effekt - ikke
svinekød specifikt.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen