Vigtigt !! Borland dropper Delphi 6 !!
Fra : Thomas P

Dato : 31-03-01 09:44

Det kom som et chok for mig, da jeg igår læste, på en Borland gruppe, et
indlæg fra Borland...

-snip-

"And that is one of the reasons why Borland on the Board meeting, 1st April
decided to close this entire project. Of course we are very sorry for those
who waited in such long time just to get this message.
The Delphi programming language is re-considered and Borland are currently
re-scheduling the Delphi 6 project ...

-snip-

- Thomas

Fra : Thomas Schulz

Dato : 31-03-01 10:47

> Det kom som et chok for mig, da jeg igår læste, på en Borland gruppe, et
> indlæg fra Borland...

hehe
Første April (du er en dag tidlig til forhold dansk tid :)
Jeg læser Borland grupperne dagligt, og der er ikke en sådan besked <g>

Thomas

Fra : Thomas P

Dato : 31-03-01 11:21

> hehe
> Første April (du er en dag tidlig til forhold dansk tid :)
> Jeg læser Borland grupperne dagligt, og der er ikke en sådan besked <g>

ØvBøv Jeg tænkte nok der var noget galt, siden jeg ikke havde stødt på
en eneste aprilsnar hele morgenen. Men i min tro på at det nu _var_ den
første April, sendte jeg alligevel min (jeg må nok indrømme det) forfalskede
Borland-besked. Jeg undskylder naturligvis for diverse hjerteslag skyldet
mit indlæg, da man jo ikke havde en dato at støtte sig op af ;)

- Thomas

Fra : Niels

Dato : 31-03-01 18:35

Just as I expected, Thomas P came up with this:

>ØvBøv Jeg tænkte nok der var noget galt, siden jeg ikke havde stødt på
>en eneste aprilsnar hele morgenen.

Dit grimme s..., sorry..
Det var sq ikke sjovt! Har din computer ikke et ur?

> [...]
>Borland-besked. Jeg undskylder naturligvis for diverse hjerteslag skyldet
>mit indlæg, da man jo ikke havde en dato at støtte sig op af ;)

Du kommer til at høre fra min sagfører!!!

not really

Niels
--
e-mail: nmartin at iname dot com
ICQ UIN: 50187323

Fra : Claus Christiansen

Dato : 01-04-01 11:10

"Niels" <nmartin@ispam.com> wrote in message
> Just as I expected, Thomas P came up with this:

> Dit grimme s..., sorry..
> Det var sq ikke sjovt! Har din computer ikke et ur?

forfalskede

> Du kommer til at høre fra min sagfører!!!

Så er det jo at nogle af os er glade for at vi følger med i de Borlandske
nyhedsgrupper, så man slipper for mavesår, chok og lign. :)

Claus

--
Claus Christiansen <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk/
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
============================================-------------------------
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : Niels

Dato : 31-03-01 11:09

> [...]

>who waited in such long time just to get this message.
>The Delphi programming language is re-considered and Borland are currently

Det var da mest mest mystiske og, ja undskyld ordet, *dumme* beslutning
jeg har set! Er der ikke noget om hvad der så vil ske i stedet?
Jeg håber virkelig det bare er fordi de ikke har fået produktet færdigt,
så det er en ganske almindelig udskydelse...

Niels

Fra : Jesper

Dato : 31-03-01 18:26

"Niels" <nmartin@ispam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg håber virkelig det bare er fordi de ikke har fået produktet færdigt,
> så det er en ganske almindelig udskydelse...

Til Thomas P ... så var det alligevel ikke helt forgæves

Jesper