God fornøjelse med RF
Fra : Kim Larsen

Dato : 24-06-03 16:33

Rigtig god fornøjelse med Roskildefestivalen til alle der skal afsted.

OG HUSK:

Manglende hørebeskyttelse er først er noget man fortryder bitterligt når det
er for sent !

Tag det fra én med høreskader og Tinnitus.

Vh
Kim

Fra : -V-

Dato : 24-06-03 16:36

Kim Larsen wrote:
> Rigtig god fornøjelse med Roskildefestivalen til alle der skal afsted.

Tak!

> OG HUSK:
>
> Manglende hørebeskyttelse er først er noget man fortryder bitterligt
> når det er for sent !

Det er noteret, tak. Jeg har forlængst pakket mine 24 dB's lydreducerende
ørepropper i tasken.

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 24-06-03 22:14

> Rigtig god fornøjelse med Roskildefestivalen til alle der skal afsted.

Mange tak. Jeg tager toget fra Hjørring torsdag morgen, og lander v.
festivalpladsen kl. 13.30, og så skal der ellers festes igennem til den
tidlige søndag morgen :)

> OG HUSK:
>
> Manglende hørebeskyttelse er først er noget man fortryder bitterligt når
det
> er for sent !

Know this!! Havde ørepropper i, da jeg var til Type O Negative i søndags, og
har faktisk brugt ørepropper til koncerter siden 1998, og det er jeg meget
glad for den dag i dag. Så det er noteret, og de gule industri ørepropper er
pakket ned, og endda tilstrækkelig nok af dem :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : bonfils

Dato : 25-06-03 09:39

"Kim Larsen" <kim_2607@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er for sent !
>
> Tag det fra én med høreskader og Tinnitus.

Øh... hva'?

--
bonfils
http://kim.bonfils.com