Ønskes: Software til pulsur
Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 15:16

Hejsa,
jeg har genoplivet mit "gamle" Polar Accurex+, men desværre kan jeg ikke
finde mine disketter med programmet til indlæsning og træningsfagbogen. Er
der en der har sådan et jeg kunne få? Det er modellen hvor der er eksternt
interface "Polar Interface Plus". Håber nogen kan hjælpe, da jeg er ved at
løbe tør for hukommelse

/Henrik
pulsur@zone-h.dk

Fra : Claus

Dato : 24-06-03 15:23

in article 3ef85d10$0$97182$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, Henrik at
sorry@noemail.dk wrote on 24/06/03 16:15:

> [...]
> interface "Polar Interface Plus". Håber nogen kan hjælpe, da jeg er ved at

Jeg har et sæt - men hvilket område af landet?

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 17:17

Er

> Jeg har et sæt - men hvilket område af landet?
>
> Claus Vinnich
> Bramming

Hej Claus, jeg tænkte på om du ikke kunne sende på email til
pulsur@zone-h.dk ? Det ville virkelig hjælpe mig

/Henrik