Chios - Megas Limnionas - Skibby Rejser
Fra : Tboom

Dato : 24-06-03 10:59

Vi bestilte 5 januar en 14 dages ferie til Chios med afrejse den 5 august i
lejlighed Stroubis, og har lige siden den dag, glædt os som små børn.

Men nu har vi desværre modtaget et brev fra Skibby Rejser om at der desværre
har indsneget sig en fejl i deres system da vi bestilte, så der ikke har
været flere lejligheder med balkon til rådighed da vi bestilte.
Det virker MEGET underligt, da de udelukkende kun har lejligheder med balkon
i deres katalog.

Vi er så nu blevet tilbudt en lejlighed med terasse uden aircondition,
istedet for, hvilket jo slet ikke lever op til det som vi har bestilt og
glædet os til.

Er der nogen som kender Hotel/lejligheder Stroubis, og som kan sige lidt om
hvordan deres terrase lejligheder er ?

Det ville være rimeligt sur røv hvis vi kommer ned til en terrasse hvor man
kigger lige ind i et træ og intet andet kan se, hvilket vi tidligere har
prøvet på Lesbos.

Vi har kigget efter andet hotel, men alt er udsolgt frem til d. 19 august
til Chios, med mindre man ville bo i den helt anden énde af øen.

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 24-06-03 12:08

"Tboom" <tbo@R.E.M.O.V.E.T.H.I.S.mail.dk> wrote:

> [...]
>glædet os til.
>
>Er der nogen som kender Hotel/lejligheder Stroubis, og som kan sige lidt om

Jeg har ikke bodd på Stroubis, så det blir ren gjetning hvordan
tereasseleilighetene er. Det jeg _kan_ si, er at hotellet ligger litt
bak i området med hoteller og slikt foran i skråningen ned mot gaten,
så jeg ville iallfall ikke forvente noen utsikt mot havet. fra
bakkenivå. Skibby har jo et utsiktsbillede på siden sin. Dersom man
går ut fra at dette er den beste utsikten fra anlegget, kan man jo
gjette seg til hvordan det ser ut en eller to etasjer under...

Det jeg _egentlig_ ville si, var at det er veldig varmt på Chios i
begynnelsen av august. Jeg ville ikke bodd uten a/c!

>Vi har kigget efter andet hotel, men alt er udsolgt frem til d. 19 august
>til Chios, med mindre man ville bo i den helt anden énde af øen.

Hvor da på den andre enden av øyen?

Hva med å forhandle med Skibby om å innlosjere dere i et annet hotell
i området. Det er jo tross alt _de_ som ikke klarer å levere den varen
de har forpliktet seg til!

--
Marianne Kristiansen