Snedsted MC
Fra : dots

Dato : 23-06-03 23:33

Tusind Tak til Snedsted MC for hjælpen!
- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Morten Juel

Dato : 23-06-03 23:34

> Tusind Tak til Snedsted MC for hjælpen!

Nå du fandt en der kunne åbne det stramme låg på det syltetøjsglas !det var
da lækkert

Morten --- http://StarChild.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : dots

Dato : 24-06-03 08:41

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Nå du fandt en der kunne åbne det stramme låg på det syltetøjsglas !det
var
> da lækkert

Hehe, nej det var ikke lige det. Jeg skulle være i Retten i Thisted mandag
morgen og manglede et sted at overnatte, så kom jeg lige i tanke om de søde
folk derude nordwest. Og vupti, no problem

dots

Fra : Morten Juel

Dato : 24-06-03 09:52

> [...]
søde
> folk derude nordwest. Og vupti, no problem

Hehe nårhh ok, det var jo ikke lige til at tyde ud af den første post