Hønsetarm
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 24-06-03 14:39

Hej i NG

Jeg har lige lavet græsplæne. Mit problem er, at det er mest hønsetarm
Gode råd efterlyses.

Mvh. Kurt Nielsen

Fra : Marco

Dato : 24-06-03 14:55

"Kurt Nielsen" <kurt@tv.dk> skrev:

> Jeg har lige lavet græsplæne. Mit problem er, at det er mest hønsetarm
> Gode råd efterlyses.

Giv nu græsplænen en chance. Med tiden bliver den forhåbentlig mere tæt
(ellers må du efterså) og hver gang, du slår græs, holdes ukrudtet jo nede.

.... Ellers må du igang med hormonsprøjten.

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-06-03 18:29

On Tue, 24 Jun 2003 15:39:02 +0200, "Kurt Nielsen" <kurt@tv.dk> wrote:

>Jeg har lige lavet græsplæne. Mit problem er, at det er mest hønsetarm
>Gode råd efterlyses.

Hvis det er en nysået græsplæne, så er der ingen grund til bekymring.
Når du har klippet den de første par gange, så er ukrudtet væk.

Det meste af det ukrudt som pipler op i en nysået græsplæne er etårigt
frøukrudt. Det kan slet ikke overleve i konkurrencen med græs, så det
forsvinder hurtigt.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Kim

Dato : 24-06-03 23:00

Du må ha' fat i en tarmrenser. JodleBirge f.eks )

Sorry..Ku' ikke lade være...

Mvh, Kim

Fra : Mari

Dato : 29-06-03 08:12

"Kurt Nielsen" <kurt@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i NG
>
> Jeg har lige lavet græsplæne. Mit problem er, at det er mest hønsetarm
> Gode råd efterlyses.

Mon ikke problemet løser sig, når du begynder at slå græsset?
Det kan hverken luges eller sprøjtes........ netop dér.

/Mari