Test under broen
Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 31-03-01 08:35

Hej

Er der nogen der ved om "test under broen" er blevet til noget i år?

Hvad tid starter det?

Korne
Hornet

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 31-03-01 09:14

"Thomas Kornerup Jacobsen" <kornerup@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved om "test under broen" er blevet til noget i år?
>
> Hvad tid starter det?
>
> Korne
> Hornet

http://www.yamaha-motor.dk/page.cfm?page_number=24662

Søg og du skal finde........
Thore Jensen

Fra : Rune Larsen

Dato : 31-03-01 13:59

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.yamaha-motor.dk/page.cfm?page_number=24662
> Søg og du skal finde........
> Thore Jensen

Alternativt kunne man kigge 3 indlæg længere tilbage under indlægget "tæsk
under broen"

/Rune

Fra : Niels S.

Dato : 31-03-01 17:12

Rune Larsen skrev

> Alternativt kunne man kigge 3 indlæg længere tilbage under indlægget "tæsk
> under broen"

Orv! Du har godt nok puttet mange i dit kill-filter hvis det indlæg ligger 3
længere tilbage Hos mig er det 18

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Rune Larsen

Dato : 31-03-01 18:06

"Niels S." <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en meddelelse
> Orv! Du har godt nok puttet mange i dit kill-filter hvis det indlæg ligger
3
> længere tilbage Hos mig er det 18

Ca. 3

/Rune

Fra : Albert

Dato : 31-03-01 17:56

Det BLEV til noget

Er der nogen der ved hvor slemt det var med ham gutten
der blev hentet af ambulancen ??

mvh Albert

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 31-03-01 18:58

"Albert" <toma@email.dk> skrev

> Er der nogen der ved hvor slemt det var med ham gutten
> der blev hentet af ambulancen ??

Hvad var der da sket med ham??

--
Susanne

Fra : Albert

Dato : 31-03-01 19:05

> Hvad var der da sket med ham??

Af alle de styrt der var, var det den eneste der så ud til at tage skade.

Han lavede noget der lignede en forhjulsblokering på en XJR1300 med
det resultat at han væltede og fik benet i klemme under den.

Han fik revet sig fri og kravlede ind til siden, hvor han satte sig op, men
ambulancefolkene lagde han i aflåst sideleje indtil endnu en ambulance
dukkede op (en læge måske?). Herefter gik der et kvarters tid og
så kørte de afsted med ham uden udrykning.

Det har altså ikke været akut, men jeg kan ikke få aflåst sideleje+læge
til at hænge sammen men et ben i klemme.....

mvh Albert

Fra : Steen Schmidt

Dato : 01-04-01 00:10

> Det har altså ikke været akut, men jeg kan ikke få aflåst sideleje+læge
> til at hænge sammen men et ben i klemme.....

Han havde nok slået hovedet og bist sig i læben - blod ud af munden medfører
aflåst sideleje. Han havde måske brækket benet som det "eneste"?

"Af alle de styrt"? Hvad skete der ellers?

Mvh
Steen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 01-04-01 00:10

> ...slået hovedet og bist sig i læben...

Det skulle selvfølgelig være *bidt* sig i læben...

Mvh
Steen

Fra : Albert

Dato : 01-04-01 13:12

> "Af alle de styrt"? Hvad skete der ellers?

Fredag - En journalist vælter på R6
Lørdag
En mand starter på baghjulet på R6 og ryger i første sving.
Han stiller sig øjeblikkeligt bag i køen til en anden maskine
nu da han har smadret R6, så tydligvis ingen skade

Scooter - tja, de bremser ikke så godt men kører ret stærkt,
så der var et sving der kom for hurtigt - skade ? ved ikke..

XJR1300 - se føromtalte -

Fazer - Kvinde kører 20km/t - yamaha vinker, at hun skal
stoppe, da hun ser nervøs ud. Blokkerer forhjul og vælter
Hverken MC eller kvinde lider skade

Jeg mindes der var endnu et uheld uden synlige skader, men kan
ikke lige komme på hvad..

mvh Albert - der desværre ikke har tid til at deltage igen idag, men
må nøjes med de 28 ture det blev til igår )))))