Kan man remounte firewire device
Fra : Peter Ursin

Dato : 23-06-03 22:45

Hej,
Hvis jeg har frakoblet en ekstern firewire hd, altså valgt eject - ikke
trukket stikket ud, kan jeg så senere finde den igen eller er jeg nødt til
at slukke og tænde for den før den dukker op i finder. Jeg tænker på er der
en eller anden form for "refresh devices" eller hvad man nu skal kalde det.

mvh
Peter

Fra : JHP

Dato : 23-06-03 22:59

Hej

"Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> skrev i en meddelelse

> at slukke og tænde for den før den dukker op i finder. Jeg tænker på er
der
> en eller anden form for "refresh devices" eller hvad man nu skal kalde
det.

Eller trække stikket ud og sætte det ind igen (dvs. firewirestikket ikke
strømstikket)
Men måske "mount -t hfs /dev/disk1s2 /Volumes/firewirePartNavn" fra
terminal'en

mvh Joakim

Fra : Jan Krog Henningsen

Dato : 23-06-03 23:32

> [...]
> en eller anden form for "refresh devices" eller hvad man nu skal kalde det.

Disk Utility -> vælg den "dimmede" FW-disk -> Æble-M

/Jan

Fra : Peter Ursin

Dato : 24-06-03 17:06

"Jan Krog Henningsen" <nospam@henningsenruberg.dk> wrote in message

> Disk Utility -> vælg den "dimmede" FW-disk -> Æble-M
>
> /Jan

Smart ! Tak for det.

/Peter