Ørepropper
Fra : Mich@el

Dato : 31-03-01 01:41

Hejsa.

De Multi Max ørepropper som jeg på opfordring har bestilt er nu kommet.

I et anfald af vanvid, bestilte jeg 3 kasser a 200 sæt ørepropper,
hvilket giver 42,8 kuverter a 14 sæt ørepropper. (Sidste år røg der 2
kasser)

Prisen for 14 sæt ørepropper er 50 kr. Incl. forsendelse.

I år er det lykkedes mig at skaffe en faktura, så dem der bestiller får
naturligvis en kopi af fakturaen vedlagt.

For yderlige info/bestilling send E-Mail

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el Skouw
Holms alle 14
5800 Nyborg

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Mich@el

Dato : 31-03-01 01:47

Hej Igen

"Mich@el" wrote:

> Prisen for 14 sæt ørepropper er 50 kr. Incl. forsendelse.

Der er naturlig tale om "Non profit" salg........

Jeg ønsker ikke at tjene penge på at sælge ørepropper, blot at være
behjælpelig med at skaffe mine med MC`ister nogle ordentlige ørepropper,
som er billigere end de utålelige gule sataner som apoteket sælger til
ågerpris.
--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el Skouw
Holms alle 14
5800 Nyborg

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Mich@el

Dato : 31-03-01 17:06

Hejsa.

"Mich@el" wrote:

> [...]
>
> I et anfald af vanvid, bestilte jeg 3 kasser a 200 sæt ørepropper,
> hvilket giver 42,8 kuverter a 14 sæt ørepropper. (Sidste år røg der 2

21 sæt solgt

21 sæt tilbage her lørdag kl. 18.06
--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el Skouw
Holms alle 14
5800 Nyborg

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-03-01 19:05

Hej michael... jeg kunne godt tænke mig at købe for en 50'er øre"guf" :)
men jeg kan desværre ikke få din mail ard. til at virke....

min er

LarsB@edb.dk

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Mich@el

Dato : 31-03-01 19:32

Hej Lars.

Lars Bisgaard wrote:

> Hej michael... jeg kunne godt tænke mig at købe for en 50'er øre"guf" :)
> men jeg kan desværre ikke få din mail ard. til at virke....

Dit problem er nok din egen E-mail addr. som er forkert.

Den slutter med edb.dkdk , hvilket er en fejl.
--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el