D.F.M strikes again
Fra : Jacob

Dato : 31-03-01 00:10

For nu at blive ved med at stjæle Armand's udtryk :

"D.F.M strikes again"

Det lykkedes mig, på under ca. 14 timer (inkl. nat), at skaffe mig
kørelejlighed til bakkens åbning.
En stor tak til Jonas og Morten for deres venlighed og store service. Jeg
fik både hjelmen leveret og blev afhentet. Det kan da kaldes storsind, så
det vil noget - fantastisk.

Selve arrangementet "Bakkens åbning" var en lige så stor oplevelse, som jeg
havde håbet på. Fra at se alle mulige slags individualister og deres kæreste
eje på Nørrebrogade, til at køre i samlet flok som en enhed af
motorcyklister (i ordets allerbredeste betydning, dvs. inkl. HA, off-røder,
ræsere, oldies + alle dem jeg ikke har nævnt), og til at se tilskuerne langs
ruten og deres forbløffede/anerkendene/beundrende blikke, var virkelig
alletiders oplevelse.
Dette bliver i hvertfald ikke min sidste deltagelse i fremtidige
åbninger/lukninger!

Endnu engang tak til Jonas og Morten, samt alle jer andre MC'ere - uden jer
havde det jo ligesom ikke været så sjovt

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Janus