Ren nysgerrig.
Fra : Ukendt

Dato : 23-06-03 20:03

Hej alle.

Jeg er faldet over www.gratisunlock.dk hvor jeg unlocked min 3510i.

Jeg spørger bare til jer der unlocker mobiltelefoner;

Har I mærket forskel på kunder med modellerne gratisunlock kan tage siden
siden kom frem?

Hvis ja; Har I tænkt at gøre det billigere for de modeller, eller evt
opdatere software, lægge nye spil over osv med i prisen?

Evt bemærkninger vil også være dejligt.

ps: Jeg spørger kun af ren nysgerrighed.

mvh
FB
--
--> www.DontDoIt.dk <--

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-03 15:28

"FB" <.> wrote in message
> Hej alle.

Ingen der vil stille sig frem? :(

Mvh
FB
--
--> www.DontDoIt.dk <--

Fra : Per Olsen

Dato : 25-06-03 16:23

> Ingen der vil stille sig frem? :(

Du får da ikke nogen til at stille sig frem og sige at de har mistet kunder!

Pe®=s1
T310

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-03 16:47

"Per Olsen" <perolsen_danmark@privat.tele.dk> wrote in message

> Du får da ikke nogen til at stille sig frem og sige at de har mistet
kunder!

Det skulle det da ikke være noget i vejen med.
Det er jo kun en ærlig sag.

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil!

Fra : helloo.dk

Dato : 25-06-03 17:24

Jeg tror ikke jeg har mistet så mange kunder da der er utrolig mange der
ikke kender til internet. og da jeg reklamere andre steder end internettet
er det jo klart at kunderne kommer alligevel.
Har åbnet mange 3510i telefoner selv om det kan gøres gratis.
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-03 18:50

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> [...]
> er det jo klart at kunderne kommer alligevel.
> Har åbnet mange 3510i telefoner selv om det kan gøres gratis.

Tak for det.
Det var lige det jeg ville frem til.

Mvh
FB