Datakabel Ericsson R600?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-06-03 04:50

Jeg har haft nedenstående spørgsmål i news:dk.teknik.telefoni.mobil i et halvt
døgns tid uden reaktion, og kom derfor til at tænke på om I her i
news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock véd mere om datakabler, og forsøger derfor
her med mit spørgsmål.

Kan dette datakabel mon bruges til at gå på internettet via gprs med Ericsson
R600?:

http://www.cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=130

(59,- kr. virker "mistænkeligt" billigt)

Baggrunden for mit spørgsmål er at jeg mener, at der til de fleste telefoner
findes to (eller endnu flere) former for datakabel.

1) et datakabel, hvor man kun kan redigere i telefonens SIM-kort/telefonbog, men
ikke gå på internettet via CSD eller GPRS.

2) et datakabel, hvormed man "kan det hele".

Er mine formodninger vedrørende to typer af datakabel korrekte, eller er et
datakabel blot et datakabel "der kan det hele"?

Og så kommer jeg til at tænke på: Hvad med de kabler der bruges til unlocking af
telefonerne? Er de endnu mere avancerede end de kabler, der anvendes under punkt
1) og 2)?

Eller vil dette kabel mon være bedre, hvis jeg skal på nettet med Ericsson
R600?:
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Ericsson&id=15

Pris 99,- kr.

Claus