ERicsson t68i
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 19-06-03 20:33

Hvorfor kan man ikke man ikke få oplåst tlf. med kode? Selskaberne giver jo
en kode, så der må da være nogen der kan regne denne kode ud

Er der nogen unlocker i Holbæk eller omegen, der kan klare oplåsning af
t68i???

/KK

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 19-06-03 21:19

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor kan man ikke man ikke få oplåst tlf. med kode? Selskaberne giver
jo
> en kode, så der må da være nogen der kan regne denne kode ud

Hej Kenneth,

dit selskab har fået koden direkte fra SonyEricsson og derfor kan de
udlevere den til dig.
Remote unlock foregår enten ved, at unlockeren selv beregner koden eller at
hun skaffer
den gennem en, der er ansat ved producenten og derfor kan slå koderne op.

Der er p.t. ikke nogen, der kan skaffe en sådan kontakt hos SonyEricsson.
Derfor foregår unlock af disse ved, at unlockeren aflæser koden direkte fra
telefonen,
hvilket kræver at hun har telefonen i hånden.

Hvis du ikke finder nogen i nærheden af, hvor du bor er du velkommen til at
sende telefonen til mig.
Jeg unlocker og returnerer den samme dag, som jeg modtager den.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fuld garanti - også på remote unlock

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-06-03 21:35

Kasper Vibe Grevsen skrev Torsdag den 19. juni 2003 22:18 i
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock:

> [...]
> til at sende telefonen til mig.
> Jeg unlocker og returnerer den samme dag, som jeg modtager den.

Du skriver om bl.a. SE T68i

| Grunden til at prisen er højere på disse modeller er, at der er
| væsentligt større udgifter forbundet med unlock af disse telefoner.

Hvad er der af støre udgifter?

Ivar Madsen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-06-03 08:41

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Kasper Vibe Grevsen skrev Torsdag den 19. juni 2003 22:18 i
> dk.teknik.telefoni.mobil.unlock:

> Du skriver om bl.a. SE T68i

> Hvad er der af støre udgifter?

Hej Ivar,

det udstyr der anvendes til unlock af SonyEricsson telefoner
er langt, langt dyrere end det, der bruges til oplåsning af fx
Nokia-telefoner.

En semiprofessionel Ericsson dongle koster typisk mere end ti gange så
meget,
som et simpelt datakabel til en Nokia-telefon.

Jeg har valgt at differentiere mine priser således, at de afspejler de
faktiske omkostninger ved unlock af de forskellige mærker.
Prisen inkluderer desuden returforsendelse som pakke.

Som en selvfølge yder jeg naturligvis også fuld garanti på alt,
hvad jeg laver.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fuld garanti - også remote

Fra : Unlock ericsson noki~

Dato : 23-06-03 11:28

Hvis du ikke har fået låst den op så kan jeg godt gøre det for 50 kr.
og det er kun hvis du vil køre en tur til falster.
se mere på min hjemmeside www.salgauktion.dk

--
Hilsen
Michael Adamsen