SE T100, hvorfor er der så få der har den ~
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 15-06-03 23:13

Er der nogle der kender nogle der kan låse en Ericsson T100 op i
Aalborg-området.
Jeg har kigget mig omkring men T100 er nærmest ikke eksisterende på
hjemmesiderne. Er der noget specielt ved denne telefon, eller er det bare
siderne der ikke er opdateret?
Jeg skulle (naturligvis) gerne have den låst op hurtigst muligt.
/Peter

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 16-06-03 08:16

"Peter Nørkjær" <noerkjaerREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siderne der ikke er opdateret?
> Jeg skulle (naturligvis) gerne have den låst op hurtigst muligt.

Hej Peter,

jeg kan klare den i Brabrand v. Århus,
hvis du kommer den vej forbi en gang.

Jeg kan heller ikke lige finde nogen i Ålborg-området,
der kan åbne den.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fuld garanti - også på remote unlock

Fra : Søren Larsen

Dato : 22-06-03 23:16

> Jeg kan heller ikke lige finde nogen i Ålborg-området,
> der kan åbne den.

Jeg kan da klare den i Aalborg.....

Mvh.

Søren Larsen