Menneskeret sætter ulogisk skel mod DYR
Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-03 21:41

Eskimoer og lignende stammefolk opdeler i MENNESKER=EGEN STAMME
og alt andet er fjender eller venner,
_alt efter situationen_.

Den uigennemtænkte kristne lovreligion har desværre videreført en sær
jødisk opfindelse - at sætte et afgørende skel mellem mennesker og dyr.

Love skal være lette at administrere, så den let-definerbare grænse er OK
vedr straffelov. Turister fra fjerne lande skal have samme beskyttelse mod
mord, tyveri o.lign som landets egne borgere. Det er en overkommelig udgift,
så diskrimination imod fremmede vil være absurd og bøvlet for politiet. Her
gælder at mennesker er mennesker. ..

Men der er ingen logisk grund til at vi skal prioritere ulandsfolks velfærd
over dyre-velfærd(som nok slet ikke bør gøres til statsopgave).

Det eneste der taler for at investere i menneskerettigheds-beskyttelse for
tredie-verdensfolk, er, at vi kan få børn sammen med dem. Samme dyreart. En
videnskabelig ligegyldighed.
Denne biologiske forligelighed er en meget svag begrundelse, Når bortses fra
barnløse proformaægteskaber er der næsten ingen danskere, der danner par med
muslimer.Og de få der gør, fører ofte til skilsmisse og tragedie. bl.a.
børnebortføelser.

Danskeres varme følelser for deres hunde , kan politikerne lige så´godt
prioritere som de rent teoretiske bånd til afrikanere, som vi ikke forstår
og som ikke forstår os.

" Der findes en bestemt slags humanister, som
elsker negrene i Afrika, men hader deres nabo"
(Søren Kierkegaard)

Helt sikkert er at intet i biblen er klart til fordel for ulandshjælp og
flygtningehjælp.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-06-03 21:46

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> Helt sikkert er at intet i biblen er klart til fordel for
> ulandshjælp og flygtningehjælp.

Sådan kan kun en sige der ikke har forstået et pluk af hvad der
egentlig står i bibelen!

Og nu vil jeg pakke de sidste ting inden jeg skal på 14 dages ferie
bort fra politisk filosofivrøvl i denne gruppe.

Ka' I nu rigtig hygge medens jeg nyder ferieparadiset i budweiserens
klukkende hjemegn

Vi tales ved om et par ugers tid.

- der i morgenlørdag forflytter sig til et 14-dages
ophold i den originale og oprindelige
Budweisers herlige hjemegn

Fra : OZ5VIB Børge Jens~

Dato : 20-06-03 22:08

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse
> Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

God Ferie Andreas
Hvordan kan bo forstå Bibelen når han vil passe den ind i Hans politiske
standpunkt.
Nej tak til politisk propaganda her i gruppe

--
Hej fra Børge.
http://www.nydheder.subnet.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-03 22:25

"OZ5VIB Børge Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> standpunkt.
> Nej tak til politisk propaganda her i gruppe

Jeg synes at selvom der er meget mudderkastning i den politiske propaganda
fra Falck og Dalgas, så skal vi
tage det afslappet - kristendom er om tro der fører til handling.

Nogle stærkt kristne lander i nogle partier
Andre stærkt kristne lander i andre partier.
Selvfølgelig kan begge extremistgruppers holdninger sættes i forbindelse med
biblen i denne ng - i helt samme grad

Fra : Erik.D

Dato : 20-06-03 22:47

Bo Warming <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev

> Jeg synes at selvom der er meget mudderkastning i den politiske propaganda
> fra Falck og Dalgas,

Hvafor noget !!.....Nu må du styre dig Bo......

--

E.Dalgas

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-03 22:21

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> Sådan kan kun en sige der ikke har forstået et pluk af hvad der
> egentlig står i bibelen!

Når du ikke er stang-baccardi eller stang-budweiser, så skriv logisk og
argumenterende.
Vil du ikke give mig ret i at jeg - som du - spilder alles tid hvis jeg
svarer "Falck forstår ikke et pluk af hvad der står i biblen"....
Det må vi kunne gøre bedre.....
Videnskabeligt og sagligt - efter bold ej mand.
Var det ikke dig der gav mig ret i at essensen er NT er "Bekæmp synden,
bekæmp ikke synderen"?
Snak med Dalgas om at undgå mudderkastning.

> Og nu vil jeg pakke de sidste ting inden jeg skal på 14 dages ferie
> bort fra politisk filosofivrøvl i denne gruppe.

Vi glæder os til genkomst og skriveri, når I er ædru.

> Ka' I nu rigtig hygge medens jeg nyder ferieparadiset i budweiserens
> klukkende hjemegn

Med al dit "budweiser skriveri" er du LANGT LANGT mere OT end jeg
nogensinde har været i mine mest politiske indlæg i denne ng.
Selv dengang da du søgte at få netbetjente til at skære tungen af mig
(og indføre moderering oveni *G*)
var jeg ikke så meget i strid med www.usenet.dk fundatser som du er p.t.

Fra : Niels Peter

Dato : 20-06-03 21:49

Bo Warming wrote:

> Helt sikkert er at intet i biblen er klart til fordel for ulandshjælp
> og flygtningehjælp.

Næ, ikke andet, end at GT f.eks. vrimler med pålæg om at behandle
fremmede ordentligt ...

Niels Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-03 22:10

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Næ, ikke andet, end at GT f.eks. vrimler med pålæg om at behandle
> fremmede ordentligt ...

Heldigvis trækker NT tænderne ud på sådan anmasende lovreligion og
gerningsretfærdighed.

Jesus tager afstand fra godheds-fanatikere, der siger" Tak gud at jeg ikke
er som de onde(toldere)"

og sådant er jo drivkraft for al godhedsindustri.

Privatieret godhed jatak - det er i Jesu ånd.
Tvangsgodhed er antibibelsk.

Fra : OZ5VIB Børge Jens~

Dato : 20-06-03 22:14

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

Har du taget i mod Jesus som din frelser, hvis ikke så se ind på denne
hjemmeside.
http://migiviborg.subnet.dk/index.html

PS.
Det er ikke forsendt inu.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 20-06-03 22:48

Scripsit Niels Peter:

> Næ, ikke andet, end at GT f.eks. vrimler med pålæg om at behandle
> fremmede ordentligt ...

Tænker du på passager som:

(1Sa 15:2) Så siger Hærskarers HERRE: Jeg vil straffe Amalek for, hvad de
gjorde mod Israel, da de stillede sig i Vejen for det på Vandringen op fra
Ægypten.

(1Sa 15:3) Drag derfor hen og slå Amalek og læg Band på dem og på alt, hvad
der tilhører dem; skån dem ikke, men dræb både Mænd og Kvinder, Børn og
diende, Okser og Får, Kameler og Æsler!"

(Neh 13:27) Skal vi da virkelig høre om eder, at I begår al denne svare
Misgerning og forbryder eder mod vor Gud ved at ægte fremmede Kvinder?

--

Med venlig Hilsen
Lars Erik Bryld