Guds sabbat
Fra : erik larsen

Dato : 20-06-03 15:47

Jeg fik ikke en forklaring om du som siger du holder Guds sabbat, virkelig
holder Guds sabbat.

Guds sabbat er ifølge bibelen hver syvende dag 3 Mos 23 og hver syvende år
3 mos 25 og jubel-året

holder du virkeligt Guds sabbat som du siger eller lyver du og cikanere
andre ???

Citat;

erik larsen erik@larsenstruer.dk skrev dette:

> [...]

Suk, - hvor opfører du dig dog hjernelammet

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-06-03 15:52

erik larsen erik@larsenstruer.dk skrev dette:

[ ... ]
> holder du virkeligt Guds sabbat som du siger eller lyver du og
> cikanere andre ???

Erik, - jeg skal på ferie, - men vi kan tage dette op til seiøs
gennemgang og drøftelse når jeg kommer tilbage.

Men indtil da: - Ja, jeg holder Guds sabbat som Bibelen foreskriver
det!

- der på lørddag forflytter sig til et 14-dages
ophold i den originale og oprindelige
Budweisers herlige hjemegn

Fra : erik larsen

Dato : 20-06-03 19:02

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> gennemgang og drøftelse når jeg kommer tilbage.
>
> Men indtil da: - Ja, jeg holder Guds sabbat som Bibelen foreskriver

Men der er ingen der holder hver syvende år som sabbat år 3 Mos 25

Og du siger jeg lyver

Erik L

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-06-03 16:01

Den Fri, 20 Jun 2003 16:46:32 +0200, "erik larsen"
<erik@larsenstruer.dk> skrev:

Klip

Har du fået ny signatur?

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-06-03 16:04

Michael Pilgaard mipi@image99.dk skrev dette:

> Har du fået ny signatur?

Ja, han synes åbenbart at mine hjemmesider er så gode at han helt
generelt vælger at medtage dem i snart alle hans indlæg

Fra : erik larsen

Dato : 20-06-03 19:02

"Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> skrev i en meddelelse
> Den Fri, 20 Jun 2003 16:46:32 +0200, "erik larsen"
> <erik@larsenstruer.dk> skrev:
>

> Klip
>
> Har du fået ny signatur?
>

> Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

kik længere nede Tak

Erik L

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-06-03 19:25

Den Fri, 20 Jun 2003 20:02:22 +0200, "erik larsen"
<erik@larsenstruer.dk> skrev:

>"Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> skrev i en meddelelse

>kik længere nede Tak

Selv tak.