Mew - anbefaling
Fra : Martin Ploug

Dato : 19-06-03 17:06

Hej NG

Har lige købt Mew - Frengers.
Det er et album, som varmt kan anbefales.

Godt gået gutter!

Hilsen Martin

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-03 17:53

> Har lige købt Mew - Frengers.
> Det er et album, som varmt kan anbefales.

Ja, der er f.. klasse i det album. Så kan de danske pladeselskaber sidde
tilbage med (forhåbentligt) stor næse over de ikke skrev kontrakt med dem ;p

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 19-06-03 20:01

On Thu, 19 Jun 2003 18:53:07 +0200, "peet_dk" <peet at peet dot denmark>
wrote:

>Ja, der er f.. klasse i det album. Så kan de danske pladeselskaber sidde
>tilbage med (forhåbentligt) stor næse over de ikke skrev kontrakt med dem ;p

Det nævnte band giver koncert i Aalborg - det sker på
Studenterhuset 5/9 22:00, og man skal slippe 125.- for at komme ind..........

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Jakob Madsen

Dato : 19-06-03 20:11

> Det nævnte band giver koncert i Aalborg - det sker på
> Studenterhuset 5/9 22:00, og man skal slippe 125.- for at komme
ind..........

Man kunne jo også tage til Grøn Koncert hvor de også spiller i år, bl.a.
sammen med Carpark North. Prisen er sølle 70,- i forsalg

Men også en anbefaling herfra, Frengers er så absolut den bedste plade jeg
har købt i år.

/Jakob - der igår modtog 2 signerede Mew singler

Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 20-06-03 08:45

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> ind..........
> >

> Man kunne jo også tage til Grøn Koncert hvor de også spiller i år, bl.a.
> sammen med Carpark North. Prisen er sølle 70,- i forsalg

Roskilde Festival anyone...

Ses derover

/Mikkel

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 20-06-03 10:45

"Mikkel Paulsen" <homie@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> Roskilde Festival anyone...
>
> Ses derover

De spiller bare røv-sent :(

(Jeg har efterhånden lært, at når man er i situationen, så trækker koncerter
efter midnat sjældent helt så meget som bajerne i camp'en...)

Mvh Mikkel

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 20-06-03 15:20

"Mikkel Paulsen" <homie@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Roskilde Festival anyone...
>
> Ses derover
>
> /Mikkel

Jæs, det gør vi. Det er mig der hopper vildt og frådende rundt til snow
brigade...
ses

---Jacob---

Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 21-06-03 13:03

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> wrote in message

> "Mikkel Paulsen" <homie@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jæs, det gør vi. Det er mig der hopper vildt og frådende rundt til snow
> [...]
Det ærger mig bare at Cardigans skal spille kl. 01:00 på Orange, og Mew kl.
02:00 på Arena, 2 fede bands på samme tid med 1 times mellemrum self.
Lidt surt, men så ser jeg bare en time af Cardigans

/Mikkel

Fra : Peter G

Dato : 20-06-03 15:50

Jakob Madsen skrev:

> /Jakob - der igår modtog 2 signerede Mew singler

De er kun ude i international handel, yesno?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : zcully

Dato : 19-06-03 21:13

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Har lige købt Mew - Frengers.
> Det er et album, som varmt kan anbefales.
>
> Godt gået gutter!
>
> Hilsen Martin

Ja fedt album.
Comforting sounds er specielt fedt. Giver mig totalt gåsehud......

/Zcully

Fra : Peter Theglev

Dato : 20-06-03 08:20

Sådan har det lidt med "156". Uha uha, det er lækkert.
Bortset fra hans udtale af "boat": Hvorfor lyder det som "bøøht"?

Peter