Garage i københavn - Frederiksberg
Fra : Peter Sejer Dypevåg

Dato : 23-06-03 18:54

Jeg mangler et sted at stille min MC på Frederiksberg. Jeg er nylig
tilflyttet fra Århus hvor jeg havde et garage sammen med en anden til
at opbevare vores MC i. Jeg leder efter en lignende ordning her på
Frederiksberg !
Så hvis du har en garage og mener du vil udleje halvdelen til mig
eller lignende hører jeg meget gerne fra dig (-:

MVH Peter
peter@dajli.dk

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 24-06-03 12:05

"Peter Sejer Dypevåg" <peter@dajli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så hvis du har en garage og mener du vil udleje halvdelen til mig
> eller lignende hører jeg meget gerne fra dig (-:

Hej Peter

Vi er to der deler en garage på Duevej Frederiksberg. Vi har tidligere været
4 i garagen, så der er sagtens plads til en mere.

Sig til hvis du er interesseret.

Mvh.
Jesper