Skt. aften!!!
Fra : Torben Hansen

Dato : 23-06-03 10:51

Hej Alle!!

Er der nogle steder Motorcykellister mødes til at sætte bål under
heksekedelen iaften??? Her tænker jeg mest i Jylland??

Hilsen Torben, Vejle
Ducati 916

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-06-03 11:00

> [...]
>
> Er der nogle steder Motorcykellister mødes til at sætte bål under
> heksekedelen iaften??? Her tænker jeg mest i Jylland??
----------------------------
Hey Tobber....
Det skulle jo ikke ligefrem blive det bedste køre vejr idag/aften, og for
den sags skyld heller ikke bål vejr! : /
Men hvis det ikke bliver alt for slemt er jeg da klar på et eller andet, jeg
kommer fra Kolding så der er jo ikke så lang vej... Men jeg skal dog arbejde
til ca. kl.
21:00. Men der efter... hæhæhæ...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Benz...

Dato : 23-06-03 11:23

--==>Oliver Bruchhaus<==--
> Det skulle jo ikke ligefrem blive det bedste køre vejr idag/aften, og for
> den sags skyld heller ikke bål vejr! : /

Benzin kan gøre underværker!
;)

Syntes ellers at de lovede opklaring i løbet af aftenen.
Lad os håbe.!

Benz R6 (som modvilligt er blevet slæbt på arbejde idag ;)

Fra : Per Emborg

Dato : 23-06-03 16:59

Hvis i kommer til Skanderborg så holder vi et lille bal som kan udvikle sig
til ................................
Motorvejs afkørsel i Stilling og lige 200 meter til Højre

--
Per Emborg

www.skanderborgmc.dk

x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Ole Baun

Dato : 23-06-03 18:20

"Torben Hansen" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle steder Motorcykellister mødes til at sætte bål under
> heksekedelen iaften??? Her tænker jeg mest i Jylland??

MC Touring Club´s campingsplads på Djursland, (ved Nødager).
"Bål og underholdning forventes at starte omkring kl. 21:00".
Ifølge Touring Nyt 5/2003, side 11.

Ole Baun