Sydpå
Fra : Michael

Dato : 23-06-03 09:41

Hej

Hvor langt kan man køre syd for grænsen på en Suzuki GZ 250.

Hilsen

Michael
GZ 250

Fra : BoS.

Dato : 23-06-03 09:55

"Michael" <michael@sandgaard.org> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor langt kan man køre syd for grænsen på en Suzuki GZ 250.
>
> Hilsen
>
> Michael
> GZ 250

I princippet kan du vel køre til det sydlige Afrika...?!

/bo

Fra : Anet

Dato : 23-06-03 10:23

(klip)

Det må vel være dig selv der bestemmer det.....
Right....kommer an på stand og vedligeholdelse og så må du jo bare tage en
fornuftig fart dernedaf. Hvorfor skulle du ikke kunne kommer derned af? Vi
havde på et tidspunkt en Virago 250 med to personer med på en tur i Sverige.
Vi måtte dog laste om så det blev en voksen og et barn der kørte på den da
fjedrene ellers gik helt i bund. Vi havde en marchhastighed på 90 km og det
gik fint. Vi korte 2500 den uge.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 23-06-03 13:51

"Michael" <michael@sandgaard.org> wrote in message
> Hej
>
> Hvor langt kan man køre syd for grænsen på en Suzuki GZ 250.

få et falc abonnement så behøver du ikke at spekulere på hvordan du kommer
hjem...hvis den strejker halvvejs nede i europa....de giver vist også
hjemtransporten hvis jeg ikek tager fejl for både dig og evt. passager

Lasse
Mille & Karin & Neelix

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-06-03 18:18

> [...]
> kommer hjem...hvis den strejker halvvejs nede i europa....de giver
> vist også hjemtransporten hvis jeg ikek tager fejl for både dig og

Så skal man bare lige huske at udvide dækningen, så man også kan blive
transporteret hjem uden for Danmark.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-06-03 17:41

"så behøver du ikke at spekulere på hvordan du kommer hjem...hvis den
strejker halvvejs nede i Europa"

Jo. Med mindre de har lavet nye regler. Da jeg spurgte dem for ca. 2 år
siden, var beskeden at de kun slæber til nærmeste værksted. Og da jeg
samtidig ikke kunne få en garanti for at nærmeste værksted var et
MC-værksted, men også kunne være et autoværksted, var det ikke længere
aktuelt.

Ved ulykke sørger kaskoforsikringen for erstatningskøretøj og hjemtransport.
Hvis man ikke har dette, er det selvfølgelig et problem.

Men husk, MC'ister hjælper hinanden, også i udlandet. Så jeg ville ikke være
så nervøs for at køre.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ole Baun

Dato : 23-06-03 18:37

"Michael" skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor langt kan man køre syd for grænsen på en Suzuki GZ 250.
>
> Hilsen
>
> Michael
> GZ 250

I ´96, (som var mit 1. år på mc), var jeg sammen med min bror en tur nede at
vende ved den franske middelhavskyst.
Jeg var på CB 500. Han på MZ 251.
Året efter havde han købt en GS 500

Ole Baun (stadig på CB 500, der skal "opleve" Skotland senere denne sommer

Fra : Peter Aagaard

Dato : 23-06-03 23:48

Michael wrote:
> Hej
>
> Hvor langt kan man køre syd for grænsen på en Suzuki GZ 250.

Tjaaa, indtil den render tør for benzin, jeg vil gætte på ca. 250km.

Mvh. Peter

Fra : Hekto

Dato : 24-06-03 00:28

In article <3ef6bd30$0$76065$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Michael
says...
> Hvor langt kan man køre syd for grænsen på en Suzuki GZ 250.

Tjaaaa - den der holder i carporten har bl.a. været i UK. OK med færge;
men den har da også trillet rundt derovre.
Autobahn er nok ikke løsningen på transport fra punkt A til punkt B.

Ellers er der vel ingen begrænsninger, så længe man har tid nok.
Personligt ville jeg nok skifte til noget andet, når den stå i sand til
navene!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?