Olie på kørebanen omkring rundkørslen ved ~
Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 22-06-03 21:29

Pas på hvis I kører fra Hadsundvej og mod Grønlandshavnen i Aalborg Øst, der
er nogen der har smidt ½ meter bred stribe olie eller diesel på kørebanen i
nordgående retning ca. 50 meter før rundkørslen ved Øster Uttrup vej /
Tranholmvej og indtil 150 meter efter rundkørslen!!

Det er glat som bare helvede, så jeg fik ligepludselig travlt med at slippe
bagbremsen og rette op...

Det var først et stykke oppe af Rørdalsvej mine dæk var nogenlunde igen, så
selvom man kører forsigtigt over det skal man ikke vide sig sikker, og hvis
det regner lidt i nat kan det godt være at det fordeler sig over lidt mere
af vejbanen...

M.v.h.

Niels
GSX 600 F og nu med pulsen under 150 igen...

Fra : Vingtoft

Dato : 22-06-03 22:06

> [...]
> Tranholmvej og indtil 150 meter efter rundkørslen!!
>
> Det er glat som bare helvede, så jeg fik ligepludselig travlt med at

Har selv prøvet det en sommer morgen i 1996,det var dog i bil. Det gik ikke
så heldigt for mig ,da olien var smidt midt i rundkørslen, en tur i grøften
og bilen var totalskadet. Heldigvis skete der ikke noget med mig.

Olien kom fra bybussen som kørte til Klarup. Busselskabet tog hele skylden
for mit uheld

Lars Vingtoft
VFR 750 F

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-06-03 22:19

Vingtoft wrote:

> Olien kom fra bybussen som kørte til Klarup. Busselskabet tog hele
> skylden for mit uheld
>>
> Lars Vingtoft
> VFR 750 F

Yeps... Jeg kører også ALTID som om jeg har skidt i bukserne i de 3
rundkørsler mod klarup, selvom det egentlig er noget af det sjoveste at give
noget gas i!

MVH Mads Stetter

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-06-03 22:57

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Yeps... Jeg kører også ALTID som om jeg har skidt i bukserne i de 3
> rundkørsler mod klarup, selvom det egentlig er noget af det sjoveste at
give
> noget gas i!

Ja det er sgu sørgeligt, men sådan er virkeligheden.
Efter at busserne har fået garageanlæg ved den sidste rundkørsel, ligger der
jævnligt olie i de 3 rundkørsler. Møg-ærgerligt.

Rittig

Fra : Soren Lindholt

Dato : 23-06-03 08:40

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3ef624b8$0$250$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> Ja det er sgu sørgeligt, men sådan er virkeligheden.
> Efter at busserne har fået garageanlæg ved den sidste rundkørsel, ligger
der
> jævnligt olie i de 3 rundkørsler. Møg-ærgerligt.

Hov, så var det måske på sin plads med et permanent advarselsskilt ?
--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-06-03 11:07

> Yeps... Jeg kører også ALTID som om jeg har skidt i bukserne i de 3
> rundkørsler mod klarup, selvom det egentlig er noget af det sjoveste at
> [...]
-------------------
Hmmm... Så er det jo her at man også må nævne donut'en ved bramdrupdam i
kolding, jeg er heldigvis klar over problemet så jeg er endnu ikke gået på
røven i den!

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : flemsus

Dato : 22-06-03 22:21

Niels Porsbøl Jacobsen wrote:
> [...]
>
> M.v.h.
>
> Niels
> GSX 600 F og nu med pulsen under 150 igen...

Jeg mener Rittig oplevede det sidste år ved Egensevej/Hadsund.... Det er
åbenbart populært at smide olie her i Aalborg Ø.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-06-03 23:00

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener Rittig oplevede det sidste år ved Egensevej/Hadsund.... Det er
> åbenbart populært at smide olie her i Aalborg Ø.

Ja, det var den dag jeg skulle hente min spritnye bil. Jeg røg på numsen,
gudskelov var det kun min æld-gamle Yamaha jeg kørte på, så skaderne var til
at overse, men jeg fik en masse hudafskrabninger og slog mig ret mange
steder, så jeg så lidt oldinge-agtig ud da jeg skulle sætte mig ind i øsen
for at køre den hjem. Sælgeren må have troet jeg var underlig.

Rittig
(som kun er _lidt_ underlig)