Proedurer ved salg
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 22-06-03 19:55

Hej,

Det har sikkert været oppe et par gange, men jeg har ikke lige fundet er
svar... Jeg skal til at have solgt min MC. Den er synet for under et år
siden. Skal den så synes igen ved ejerskift? Og hvordan foregår ejerskiftet?
Skal man bare op til politiet, og så ordner de det med det samme? Hvad
koster det - og skal den have nye plader?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-06-03 22:27

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> Den er synet for under et år
> siden. Skal den så synes igen ved ejerskift?

Nej.

> Og hvordan foregår ejerskiftet?

Kør på motorkontoret og få den omregistreret, medbring forsikringsbevis,
registreringsattest og udfyldt attest som du får på motorkontoret inden
du henvender dig ved skranken.
Medbring også synsattesten, men det er ikke et krav.

> Skal man bare op til politiet, og så ordner de det med det samme? Hvad
> koster det - og skal den have nye plader?
Motorkontoret, for 380,- dask.

Pladerne følger cyklen.

vh Flemming Rubini