/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Gsxr250
Fra : Lars Laursen


Dato : 22-06-03 18:10

Hej i gruppen.

Jeg har lidt problemer med en gsxr250.

Den starter fint, dog lidt højt i tomgang men går udmærket,
den kan dog ikke tage gas, dvs. den går ud når man giver den
gas.

Kendt problem eller?

Hilsen Lars



 
 
Pwh (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 22-06-03 19:30

Burde der ikke snart oprettes en NG der hedder
dk.fritid.motorcykel.Gsxr250
Og evnt en der hedder
dk.fritid.motorcykel.hvorerdetbilligstatforsikrer

/Jens



Freddy O. Christense~ (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Freddy O. Christense~


Dato : 22-06-03 20:37

Pwh wrote:
> Burde der ikke snart oprettes en NG der hedder
> dk.fritid.motorcykel.Gsxr250
> Og evnt en der hedder
> dk.fritid.motorcykel.hvorerdetbilligstatforsikrer
>
Og en der hedder
dk.fritid.motorcykler.jegernybegynderhvilkencykelskaljegkøbe

FOCs



Lars Laursen (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Lars Laursen


Dato : 22-06-03 20:54

> > Burde der ikke snart oprettes en NG der hedder
> > dk.fritid.motorcykel.Gsxr250
> > Og evnt en der hedder
> > dk.fritid.motorcykel.hvorerdetbilligstatforsikrer
> >
> Og en der hedder
> dk.fritid.motorcykler.jegernybegynderhvilkencykelskaljegkøbe

Og ikke mindst. dk.fritid.motorcykler.AnerIntetOmEmnetMenSvarerAlligevel :))

undkyld kunne ikke lade være :)



Kristoffer Lippert (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Kristoffer Lippert


Dato : 22-06-03 21:21


"Lars Laursen" <lalaurxxxxx@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3ef60944$0$13209$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > > Burde der ikke snart oprettes en NG der hedder
> > > dk.fritid.motorcykel.Gsxr250
> > > Og evnt en der hedder
> > > dk.fritid.motorcykel.hvorerdetbilligstatforsikrer
> > >
> > Og en der hedder
> > dk.fritid.motorcykler.jegernybegynderhvilkencykelskaljegkøbe
>
> Og ikke mindst. dk.fritid.motorcykler.AnerIntetOmEmnetMenSvarerAlligevel
:))
>
> undkyld kunne ikke lade være :)

Hmm, men hvad er der så tilbage i dk.fritid.motorcykel ?

/Kristoffer



Hans Joergensen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-06-03 11:01

Kristoffer Lippert wrote:
> Hmm, men hvad er der så tilbage i dk.fritid.motorcykel ?

Jeg kan godt blive her, og lovprise min dejlige RD hvis det er.. ?
:) så kan Jens måske være med.. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Pwh (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 23-06-03 18:09

Hans Joergensen wrote:
> Kristoffer Lippert wrote:
>> Hmm, men hvad er der så tilbage i dk.fritid.motorcykel ?
>
> Jeg kan godt blive her, og lovprise min dejlige RD hvis det er.. ?
> :) så kan Jens måske være med.. :)
>

Fed ide, vi smider alle de lede 4-taggere ud
og laver en ren 2-takts gruppe

/Jens



Martin Sørensen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 23-06-03 18:45

>>> Hmm, men hvad er der så tilbage i dk.fritid.motorcykel ?
>> Jeg kan godt blive her, og lovprise min dejlige RD hvis det er.. ?
>> :) så kan Jens måske være med.. :)
> Fed ide, vi smider alle de lede 4-taggere ud
> og laver en ren 2-takts gruppe

Ja, i kan få dk.fritid.lydersomknallert, og så kan alle vi andre bare blive
hængende herinde.

signing off.. Martin Sørensen



Hekto (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 23-06-03 19:12

In article <3ef73c95$0$7051$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Martin
Sørensen says...
> Ja, i kan få dk.fritid.lydersomknallert, og så kan alle vi andre bare blive
> hængende herinde.
>
Nu kan selv en gammel knallert som en RD3½'er jo afpelse, udbene og
strimle selv en udroslet GSXR2½'er, og servere den rygende varm på et
salatblad, til hver en tid!
Jeg tør slet ikke tænke på hvad en KR-1 eller en RGV ville gøre ved
den! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto


.... What about www.mc-portalen.com ?

Martin Sørensen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 23-06-03 19:38

>> Ja, i kan få dk.fritid.lydersomknallert, og så kan alle vi andre
>> bare blive hængende herinde.
> Nu kan selv en gammel knallert som en RD3½'er jo afpelse, udbene og
> strimle selv en udroslet GSXR2½'er, og servere den rygende varm på et
> salatblad, til hver en tid!

Ja, sådan nogle små uopdragne vildbasser kan vi ikke have rendende sammen
med de godmodige 4-taktere.

> Jeg tør slet ikke tænke på hvad en KR-1 eller en RGV ville gøre ved
> den! ;0)

Efter at have lagt en tæt olietåge i et forsøg på at sløre sporene ville den
nok blive hevet ind til siden af politiet i den tro at det var en tunet
45'er.

signing off.. Martin Sørensen



Pwh (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 23-06-03 20:02

Martin Sørensen wrote:

>> Jeg tør slet ikke tænke på hvad en KR-1 eller en RGV ville gøre ved
>> den! ;0)
>
> Efter at have lagt en tæt olietåge i et forsøg på at sløre sporene
> ville den nok blive hevet ind til siden af politiet i den tro at det
> var en tunet 45'er.

Hov hov, den gjorde sgu lidt ondt den der >:)

/Jens



Hekto (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 23-06-03 20:13

In article <3ef748f1$0$7060$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Martin
Sørensen says...
> > Jeg tør slet ikke tænke på hvad en KR-1 eller en RGV ville gøre ved
> > den! ;0)
>
> Efter at have lagt en tæt olietåge i et forsøg på at sløre sporene ville den
> nok blive hevet ind til siden af politiet i den tro at det var en tunet
> 45'er.
>
ÅÅÅÅH! JO! .... Friturestege den levende!!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto


.... What about www.mc-portalen.com ?

Hans Joergensen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-06-03 20:39

Martin Sørensen wrote:
> Ja, sådan nogle små uopdragne vildbasser kan vi ikke have rendende sammen
> med de godmodige 4-taktere.

Jeg synes ikke man kan kalde en 4-takter hvor momentet starter ved
10krpm godmodig .. ;)

// Hans, der har været ude for at brænde ca. 2 ugers bykørsels-sod
// ud idag..
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Pwh (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 23-06-03 19:49

Hekto wrote:
> Nu kan selv en gammel knallert som en RD3½'er jo afpelse, udbene og
> strimle selv en udroslet GSXR2½'er, og servere den rygende varm på et
> salatblad, til hver en tid!
> Jeg tør slet ikke tænke på hvad en KR-1 eller en RGV ville gøre ved
> den! ;0)

Det er nemlig den skinbarlige sandhed
4-taggere er helt fint til turing eller hyggekørsel :)
Men skal det gå stærkt er det kun 2-takt der dur
Til forsvar for en Gsxr250 vil jeg sige at den nok er noget
mere velegnet som begynder mc end en KR-1 eller RGV.

/Jens



John Jensen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 23-06-03 20:11


"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3ef74b9b$0$13205$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hekto wrote:
> > Nu kan selv en gammel knallert som en RD3½'er jo afpelse, udbene og
> > strimle selv en udroslet GSXR2½'er, og servere den rygende varm på et
> > salatblad, til hver en tid!

Det kræver jo heller ikke det helt store, - hvis alt det der står her i
gruppen kan tages
for troende, så holder GSXR21/2'erne jo på værksted det meste af tiden....
=

John
NSR250SP



Hekto (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 23-06-03 20:15

In article <3ef750bc$0$76100$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, John
Jensen says...
> Det kræver jo heller ikke det helt store, - hvis alt det der står her i
> gruppen kan tages
> for troende, så holder GSXR21/2'erne jo på værksted det meste af tiden....
> =
>
>
.... og venter på nye membraner!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto


.... What about www.mc-portalen.com ?

Jon Larsen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 23-06-03 21:05


>
> Det kræver jo heller ikke det helt store, - hvis alt det der står her i
> gruppen kan tages
> for troende, så holder GSXR21/2'erne jo på værksted det meste af tiden....
> =
>
> John
> NSR250SP
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Naaaah.. min kørte da godt de første 3 år, så begyndte det at gå ned af
bakke, samtidig med at jeg begyndte at læse, så moneterne røg også for
nedadgående retning..

Ellers må man jo investere i Yosimura raceknaster, og det komplette Yosumira
udstødningssystem og lattergas system, og lad os så se hvad de to-taggere
dur til


--
MVH.
Jon Larsen
Stud.Procesteknolog.
GSX 250 R Supersport
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
"Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "




Hans Joergensen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-06-03 21:29

Jon Larsen wrote:
> Ellers må man jo investere i Yosimura raceknaster, og det komplette Yosumira
> udstødningssystem og lattergas system, og lad os så se hvad de to-taggere
> dur til

Det er 10-4, hvis jeg må få lov til at montere et 560cc
cylinder/krumtab-kit, med tilhørende fremstillet udstødning og nogle
ordentlige banditter af nogle Mikuni-karbs... ;)

Men jeg tvivler nu alligevel på at du kan få din bette 4-tagger op
på de ca. 60 hypper RD'en har som standart..

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Hekto (24-06-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 24-06-03 00:22

In article <slrnbfeooo.see.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Men jeg tvivler nu alligevel på at du kan få din bette 4-tagger op
> på de ca. 60 hypper RD'en har som standart..
>
Åh, mon ikke det ka lykkes, hvis man pusler om den et halvt års tid,
finindstiller tænding og kaburatorer m.m.??? ... så skal den da nok
holde et minuts tid eller to??
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto


.... What about www.mc-portalen.com ?

Jon Larsen (24-06-2003)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 24-06-03 07:56

> Men jeg tvivler nu alligevel på at du kan få din bette 4-tagger op
> på de ca. 60 hypper RD'en har som standart..
>
> // Hans
> --
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Alene raceknasterne skulle efter sigende give den lille gixxer 55 hk'er, men
om det passer ved jeg ikke. Man kan vel heller ikke være sikker på at
udstødningssystemet giver ret mange hestekræfter, menm lattergas systemet
tro jeg virker, så længe det vare...

Iøvrigt tror jeg det er en rigtig dum ide at tune på en i forvejen hårdt
pumpet motor.


--
MVH.
Jon Larsen ( der har prøvet en RD'er der styrede som en container og hoppede
som en hoppepude )
Stud.Procesteknolog.
GSX 250 R Supersport
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
"Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "



Hans Joergensen (24-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-06-03 10:31

Hans Joergensen wrote:
> Det er 10-4, hvis jeg må få lov til at montere et 560cc
> cylinder/krumtab-kit, med tilhørende fremstillet udstødning og nogle
> ordentlige banditter af nogle Mikuni-karbs... ;)

Oh, omtalte cylinderkit er iøvrigt "kun" på 534cc, og beregnet til
en Yamaha Banshee (en quad med samme motor, dog uden YPVS, og med
lidt mindre kaburatorer)

534cc kittet indeholder YPVS-system, og skulle ifølge leverandøren
give op til 125hk med den rigtige udstødning+karb ... Hvis det
ellers passer burde en gammel RD'er nok blive ret sjov at køre på
(så længe stel og gearkasse holder;)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Hekto (24-06-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 24-06-03 11:13

In article <slrnbfg6j1.see.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> 534cc kittet indeholder YPVS-system, og skulle ifølge leverandøren
> give op til 125hk med den rigtige udstødning+karb ... Hvis det
> ellers passer burde en gammel RD'er nok blive ret sjov at køre på
> (så længe stel og gearkasse holder;)
>
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

.... men jeg ville nok stramme affjedringen lidt op!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Hans Joergensen (24-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-06-03 13:05

Hekto wrote:
> WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
> ... men jeg ville nok stramme affjedringen lidt op!

Jeg tror ikke lidt kan gøre det ... :)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Jon Larsen (24-06-2003)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 24-06-03 14:46


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnbfgfjt.73g.haj@enterprise-server.dk...
> Hekto wrote:
> > WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
> > ... men jeg ville nok stramme affjedringen lidt op!
>
> Jeg tror ikke lidt kan gøre det ... :)
>
> // Hans
> --


> ringdingelingdingdingdingdingringelingeding + blå røg

Og nå ens kammerat så vil prøve det, skal man huske og sige " pas på.. den
kan godt røre jorden med forhjulet engang i mellem" he he


--
MVH.
Jon Larsen
Stud.Procesteknolog.
GSX 250 R Supersport
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
"Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "



Armand (28-06-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-06-03 02:52


Lars Laursen <lalaurxxxxx@post1.tele.dk> skrev i en
news:3ef60944$0$13209$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > > Burde der ikke snart oprettes en NG der hedder
> > > dk.fritid.motorcykel.Gsxr250
> > > Og evnt en der hedder
> > > dk.fritid.motorcykel.hvorerdetbilligstatforsikrer
> > >
> > Og en der hedder
> > dk.fritid.motorcykler.jegernybegynderhvilkencykelskaljegkøbe
>
> Og ikke mindst. dk.fritid.motorcykler.AnerIntetOmEmnetMenSvarerAlligevel
:))
>
> undkyld kunne ikke lade være :)

Touché!

--
Armand.



Hekto (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-06-03 22:08

In article <3ef60547$0$32516$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Freddy O.
Christensen says...
> Og en der hedder
> dk.fritid.motorcykler.jegernybegynderhvilkencykelskaljegkøbe
>
.... og dk.fritid.motorcykler.olie
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto


.... What about www.mc-portalen.com ?

Martin Sørensen (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 22-06-03 20:43

> Den starter fint, dog lidt højt i tomgang men går udmærket,
> den kan dog ikke tage gas, dvs. den går ud når man giver den
> gas.
> Kendt problem eller?

Lyder mest af alt som et karburatorproblem. Det kan f.eks. være for mager
blanding eller dårlige membraner.
Men det kan også være et tændingsproblem eller dårlige ventiler.
Mulighederne er mange.

Gør den det samme ligegyldigt om du giver choker eller ej?
Gør den det også efter et minuts opvarmningstid i tomgang?

signing off.. Martin Sørensen



Lars Laursen (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Lars Laursen


Dato : 22-06-03 20:52

> Lyder mest af alt som et karburatorproblem. Det kan f.eks. være for mager
> blanding eller dårlige membraner.
> Men det kan også være et tændingsproblem eller dårlige ventiler.
> Mulighederne er mange.

Ok, jeg starter lige med at skille karburatorerne ad og checke membranerne.

> Gør den det samme ligegyldigt om du giver choker eller ej?
> Gør den det også efter et minuts opvarmningstid i tomgang?

Ja det er uanset hvad, den kører fint i tomgang men dør når der gives gas,
uanset hvor varm den er.



D@n Dethlefsen (22-06-2003)
Kommentar
Fra : D@n Dethlefsen


Dato : 22-06-03 21:58

Lars Laursen
> > Lyder mest af alt som et karburatorproblem. Det kan f.eks. være for
mager
> > blanding eller dårlige membraner.
> > Men det kan også være et tændingsproblem eller dårlige ventiler.
> > Mulighederne er mange.
>
> Ok, jeg starter lige med at skille karburatorerne ad og checke
membranerne.
>
> > Gør den det samme ligegyldigt om du giver choker eller ej?
> > Gør den det også efter et minuts opvarmningstid i tomgang?
>
> Ja det er uanset hvad, den kører fint i tomgang men dør når der gives gas,
> uanset hvor varm den er.
>

http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/suzuki_gsxr250/teknik/gsxr250_svoemmervent
iler.htm

--
mvh
Dan Dethlefsen
Ducati 748 / MZ250ES
www.dethlefsens.dk






Morten Juel (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 22-06-03 22:55

>
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/suzuki_gsxr250/teknik/gsxr250_svoemmervent
> iler.htm

Det er lige det min gør !! altså min XJ, men nye svømmerventiler er også
bestilt

--
Mvh
Morten --- http://StarChild.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i




Lars Laursen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Lars Laursen


Dato : 23-06-03 08:33

>
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/suzuki_gsxr250/teknik/gsxr250_svoemmerventiler.htm

Der kigger jeg lige, tak for servicebladet forresten :)

Hilsen Lars



Armand (28-06-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-06-03 02:57


D@n Dethlefsen <dan@dethlefsens.dk> skrev i en
news:3ef6171b$1$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/suzuki_gsxr250/teknik/gsxr250_svoemmervent
> iler.htm

Jeg ville nu først prøve at tømme svømmerhusene, for det tilfældes skyld at
det blot er forekommende vand der bliver suget op og blokerer ved
gasgivning!
Eftersom at dét er en anderledes billig og enkel operation er der al mulig
grund til at starte dér :-|

--
Armand.



Lars Laursen (29-06-2003)
Kommentar
Fra : Lars Laursen


Dato : 29-06-03 17:53

Problemet er nu løst, svømmerventiler kunne ikke lukke helt
tæt og det var der problemet lå.

Nu er den køreklar, men nu er vejret selvfølgelig ringe :)



Martin Sørensen (22-06-2003)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 22-06-03 21:54

>> Lyder mest af alt som et karburatorproblem. Det kan f.eks. være for
>> mager blanding eller dårlige membraner.
> Ok, jeg starter lige med at skille karburatorerne ad og checke
> membranerne.

Det vil da ihvertfald være et sted at starte.

>> Gør den det samme ligegyldigt om du giver choker eller ej?
>> Gør den det også efter et minuts opvarmningstid i tomgang?
> Ja det er uanset hvad, den kører fint i tomgang men dør når der gives
> gas, uanset hvor varm den er.

Det lyder lidt underligt. Med 1 dårlig membran skulle jeg mene at den stadig
burde kunne tage lidt gas uden at dø. Hvis de til gengæld begge er døde, så
kan det godt ske.

Prøv også at se efter om der kan være nogle steder den kan suge falsk luft
(vakuumslange/indsugningsgummi).

Lyder den ellers normal når den kører i tomgang?

signing off.. Martin Sørensen



Lars Laursen (23-06-2003)
Kommentar
Fra : Lars Laursen


Dato : 23-06-03 08:30

> Det lyder lidt underligt. Med 1 dårlig membran skulle jeg mene at den
stadig
> burde kunne tage lidt gas uden at dø. Hvis de til gengæld begge er døde,

> kan det godt ske.

Jeg har nok udtrykt mig lidt forkert her, den kan godt tage noget gas
(omkring
20-25%) men dør ved mere end det.

> Prøv også at se efter om der kan være nogle steder den kan suge falsk luft
> (vakuumslange/indsugningsgummi).

Ok, checker :)

> Lyder den ellers normal når den kører i tomgang?

Den går noget højt, men ellers ok.

Og tak for rådene, jeg skiller lige mere ad i weekenden, skide arbejde
tager al for meget af min fritid :)

Hilsen Lars



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste