Hurtigt - Pleeeeeze :)
Fra : Brian Sørup

Dato : 21-06-03 12:18

Jeg skal om et par timer til Brønderslev og kigge på en Kawa GPX
750 R fra 1989 med 60K på klokken.
Den skal synes, have mindst et fordæk, bagdækket er på grænsen,
og bremserne skal selvfølgelig ses efter.
Han forlanger 45K for den, og han siger den er meget pæn, dvs.
uden ridser og skrammer i kåbe og stel m.v.

Er der noget jeg skal være specielt på vagt overfor ?
--
Brian Sørup

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-06-03 16:34

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han forlanger 45K for den, og han siger den er meget pæn, dvs.
> uden ridser og skrammer i kåbe og stel m.v.

Så har jeg været ude og kigge den efter i sømmene og den var
ikke *helt* så god som han sagde i telefonen, men sådan er det
vel altid....
De forreste skiver ligger på grænsen, klodserne er slidt ned,
pakdåserne i forgaflen er utætte - ikke meget men der er olie på
undersiden af gaffelbenene, kåben var stort set ridsefri som
lovet.

> Er der noget jeg skal være specielt på vagt overfor ?

Jeg syntes den "klevrede" meget i motoren, den lød faktisk værre
end min kammy's luftkølede FJ1100 i tomgang, og meget værre end
svogerens CBR1000.

Er 60000Km for meget til sådan en Kawa ?

Det der virkelig sprang i øjnene var at låsesplitten i møtrikken
på bagakslen var et bukket søm !
--
Brian Sørup

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-06-03 16:50

Brian Sørup wrote:

> Det der virkelig sprang i øjnene var at låsesplitten i møtrikken
> på bagakslen var et bukket søm !

"Spar hvor du kan! - dét gavner dig selv og dit land!"
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-06-03 17:02

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.dk> skrev i en meddelelse

møtrikken

> "Spar hvor du kan! - dét gavner dig selv og dit land!"

Jeg har skam tjent mit land - NørreJyske Artilleri-Regiment, 33
Artilleri Afdeling.
Juli 1988 - August 1989 på Skive Kaserne.

--
Brian Sørup

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-06-03 17:13

Brian Sørup wrote:

> Jeg har skam tjent mit land - NørreJyske Artilleri-Regiment, 33
> Artilleri Afdeling.
> Juli 1988 - August 1989 på Skive Kaserne.

....TRÆÆÆÆÆD A!

Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-06-03 17:26

Hans Paulin wrote:
> Brian Sørup wrote:

snip

....nu har jeg fulgt dine bestræbelser for at finde en cykel - jeg gav
selv 25K for min - dvs. min Honda 7½ k(0) + 15000 i bytte - og fik
faktisk en ganske god cykel for pengene: 111hk, topfart 225, 0-100 på 4
rent - pæn og velholdt, synes jeg selv...

....der skulle et kædekit på til 1100 kr + et nyt sædebetræk til 200 kr,
og så var den ged faktisk barberet - og jow - så sku den synes, men det
gik helt uden probs - den ældre, venlige synsmand kunne på 2 meters
afstand se, at skiverne lå på mål *host* - men som han sagde: "Du ved jo
nok bedst selv, hvad der er i vejen med den"...

....alt dette foregik for en 4-5 år siden, og når jeg fortæller dig det,
er det for du ka se, at man godt ka gøre et "kup" (a la Scorpio, U know)