Søndagstræf?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-06-03 23:32

Hej folkens,

Den nye Fazer i hus (shit den kører godt) og skal luftes! Som Dennis har
klargjort i en tråd længere nede er der et par forskellige muligheder for at
få luftet cyklen og mødes ude i det ganske land. For os herovre på djævleøen
ser mulighederne sådan ud:

- Cafeen i Ordrup ( ikke så langt fra Dragsholm Slot ),
- Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg,
- Karrebæksminde ( v Næstved )
- Flere?

Hvad sir I?

--
Tony
FZS1000

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 20-06-03 23:39

Hejsa

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Hvad sir I?

At jeg håber i får en kanontur.. jeg selv skal desværre til roskilde til
forberedelserne til festivallen, men spis en is for mig, og god vind :)

-steffen
som også mangler at få vasket sin maskine.. ehh ja altså MC'en.. :)

Fra : Morten Juel

Dato : 21-06-03 00:25

> - Karrebæksminde ( v Næstved )

Hvis det bliver der, så vil jeg gerne humpe min XJ'er derud, men meget
længere er jeg ikke interesseret i at trille på XJ'eren før den spiller 100%
!

Morten --- http://StarChild.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : GRISEN

Dato : 21-06-03 02:31

On Sat, 21 Jun 2003 00:31:46 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>- Cafeen i Ordrup ( ikke så langt fra Dragsholm Slot ),
>- Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg,
>- Karrebæksminde ( v Næstved )
>- Flere?

Personligt kan jeg kun finde (og anbefale) Karrebæksminde, men bare det er på sjælland så vil jeg møde op...
De andre steder kan vel arrangeres vha. nogetfælleskørsel....

*
Jan

Fra : Thomas Makro

Dato : 21-06-03 08:55

On Sat, 21 Jun 2003 03:30:47 +0200, GRISEN <grisen@pornotrold.dk>
wrote:

>Personligt kan jeg kun finde (og anbefale) Karrebæksminde, men bare det er på sjælland så vil jeg møde op...
>De andre steder kan vel arrangeres vha. nogetfælleskørsel....
Lyder interessant, en skam jeg ikke kan søndag

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-06-03 18:01

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message

> Personligt kan jeg kun finde (og anbefale) Karrebæksminde, men bare det er
på sjælland så vil jeg møde op...
> De andre steder kan vel arrangeres vha. nogetfælleskørsel....

Jep jeg er også med på lidt sparken dæk og så vil winnie også gerne lufte
sit mc-tøj så hun kommer med bagpå
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : wheeler

Dato : 21-06-03 09:30

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folkens,
>
> Den nye Fazer i hus (shit den kører godt) og skal luftes!

[KLIP]

Hej Tony, søndag skal jeg ud og køre med en CB 500, jeg er ikke sikker på
han kan følge med "holdet"...men hvis nu det holder tørvejr i dag
lørdag...så ville en kop kaffe og lidt Fazer på LL vil ikke være af vejen
engang sidst på eftermiddagen?
--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-06-03 11:19

wheeler wrote:

> [...]
> i dag lørdag...så ville en kop kaffe og lidt Fazer på LL vil ikke
> være af vejen engang sidst på eftermiddagen?

Det kan vi godt aftale... Hvis det ser fornuftigt ud kan jeg køre derud ved
17 tiden?

--
Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-06-03 18:06

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> han kan følge med "holdet"...men hvis nu det holder tørvejr i dag
> lørdag...så ville en kop kaffe og lidt Fazer på LL vil ikke være af vejen

hmm en cb500 kan da godt følge med Tony som helt sikkert ikke fyrer den af

desuden så har jeg winnie med så det lægger også en dæmper på min kørsel

og den første gang yamaha holdet kørte til klemmen havde Hans sin Kusine med
bagpå og han havde ikke problemer med at følge med på sin rd 350!!!!

hmm nu gider jeg ikke fedte mere for at se din Viffer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-06-03 19:05

Allan Jørgensen wrote:

> hmm en cb500 kan da godt følge med Tony som helt sikkert ikke fyrer
> den af
> desuden så har jeg winnie med så det lægger også en dæmper på min
> kørsel

Jeg tænkte faktisk også på at få luftet min kæreste, så måske det alligevel
kan lade sig gøre ... ?

> [...]
> rd 350!!!!
>
> hmm nu gider jeg ikke fedte mere for at se din Viffer

Den er sgu feee' !

Var der mest stemning for Karrebæksminde?

--
Tony
FZS1000

Fra : Morten Juel

Dato : 21-06-03 20:00

> Var der mest stemning for Karrebæksminde?

ja ihvertfald fra min side af )

Hvad tid, og hvor ? skal vi ned til ditlevsens fiskehus og spise noget
indbagt ? ellers skal vi helt ud for enden af enø ud på Ppladsen ? eller
hvad synes i ?

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-06-03 20:00

> Jeg tænkte faktisk også på at få luftet min kæreste, så måske det
alligevel
> kan lade sig gøre ... ?

ja hvorfor ikke

> Den er sgu feee' !

hmm >fornærmet.jpg<

> Var der mest stemning for Karrebæksminde?

tja kender ikke nogen af stederne så jeg følger nok med som det tynde øl.
men det kunne være rigtig godt til Karrebæksminde for så kunne jeg køre
forbi nogle af mine venner i rødvig på vejen hjem

Fra : wheeler

Dato : 21-06-03 20:04

[KLIP]
Nu skrev jeg godt nok CB 500...men men det er altså en RIGTIG CB'er (altså
en årgang 76, hvor føreren er mindst lige så sløv, som maskinen. I øvrigt
tør han ikke bevæge sig ude på fjerne kanter af Kongeriget - så vi tager en
tur op i det nordsjællandske - Helsingør

[KLIP]

Vi ses forhåbentligt ifm. TPT + evt. Frederecia?

Tony wrote:
> Den er sgu feee' !
[KLIP]
Skal vi bytte

Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-06-03 21:04

wheeler wrote:

> [...]
> maskinen. I øvrigt tør han ikke bevæge sig ude på fjerne kanter af
> Kongeriget - så vi tager en tur op i det nordsjællandske - Helsingør

Helt i orden!

> Skal vi bytte

Nixen - den er sgu for rød til mig

--
Tony
FZS1000

Fra : wheeler

Dato : 22-06-03 17:38

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Nixen - den er sgu for rød til mig
> Tony
> FZS1000

[KLIP]
Hmm når jeg fylder 65 skal jeg også ha' en "morfar"-cykel som din, hvor man
ikke sidder så foroverlænet
He he he....
--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-06-03 12:46

> Den nye Fazer i hus

Ja tilykke med den ...

> - Cafeen i Ordrup ( ikke så langt fra Dragsholm Slot ),
> - Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg,
> - Karrebæksminde ( v Næstved )
> - Flere?

Giver d lige et etimat af hvornår du er hvor - for du skal vil raden
rundt

Ps de lover godt vejr søndag

/A

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 21-06-03 13:25

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
> - Cafeen i Ordrup ( ikke så langt fra Dragsholm Slot ),
> - Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg,

Jeg er også frisk på en tur søndag Bare det ikke er for tidligt da jeg har
haft nattevagt
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Richard

Dato : 21-06-03 14:29

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
> - Cafeen i Ordrup ( ikke så langt fra Dragsholm Slot ),
> - Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg,

Citat fra mctc.dk \Faste arr.

Lørdag og søndag hver uge kl. 13-16 MC Pit-Stop. Dotmostgaard,
Ringstedvej 31-33, 4370 Store Merløse. Hyggelige omgivelser, idyllisk
gårdhave. Gode parkeringsmuligheder. Gå ind ad den blå port Ring på
skibsklokken.
citat slut

Jeg har nogle regnskaber denne og næste w-e, så en halv- eller
heldagstur bliver det ikke igen før til juli for mit vedkommende. kør
forsigtigt derude.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Peter Wodskou

Dato : 21-06-03 19:31

> [...]
> Tony
> FZS1000
>
> Og hvor er det så nærmere bestemt i Karrebæksminde? Eller skal man blot
køre efter lyden?

Peter
VFR RC 36

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-06-03 19:58

Peter Wodskou wrote:

> Og hvor er det så nærmere bestemt i Karrebæksminde? Eller skal man
> blot køre efter lyden?

Hehe... Jeg ved ikke præcis hvor det er - det er Dennis, der har foreslået
Karrebæksminde. Måske Morten ved noget mere om den præcise lokation?

--
Tony
FZS1000

Fra : Morten Juel

Dato : 21-06-03 20:11

> Hehe... Jeg ved ikke præcis hvor det er - det er Dennis, der har foreslået
> Karrebæksminde. Måske Morten ved noget mere om den præcise lokation?

Jeg har skrevet længere oppe )

Ditlevsens fiskehus, som ligger lige før broen, har alt skins ny indbagt
ting og sager til at spise på stedet, det er lækkert. P mulighederne er ikke
idelle, men ellers et godt sted..
Man kunne jo også mødes ude for enden af enø, der ender vejen ved vandet på
en Pplads, her er dog ingen butikker eller ligende.. men det kunne jo være
samlested..

Skal man ha IS så skal man ha det i den skov der ligger før karrebæk,
Ishytten laver de største og bedste is i området

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 21-06-03 21:15

HMM hvad tid mødes vi og hvor???

Winnie

Fra : Morten Juel

Dato : 21-06-03 21:28

kl 12 eller 13 ?

Fra : Morten Juel

Dato : 21-06-03 21:29

Helt ude i enden af enø ! altså igennem karrebæksminde og så bare følg vejen
!

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 21-06-03 21:33

> Helt ude i enden af enø ! altså igennem karrebæksminde og så bare følg
vejen

Okay mange tak så ses vi jo bare imorgen Allan skriver nok lige hvornår vi
regner med at være der, det er jo "desvære" ham der bestemmer farten

Winnie

Fra : wheeler

Dato : 21-06-03 22:28

"Winnie feldtmose" <w_feldtmose@flirt.dk>

> Okay mange tak så ses vi jo bare imorgen Allan skriver nok lige hvornår vi
> regner med at være der, det er jo "desvære" ham der bestemmer farten

[KLIP]

Øhh...nu kan jeg desværre ikke være med i morgen, men er det virkelig planen
bare at aftale et fixpoint...? Er (mindst) halvdelen af fornøjelsen ikke
FÆLLESturen til destinationen? =

Nå, men god tur....
--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-06-03 22:40

> Øhh...nu kan jeg desværre ikke være med i morgen, men er det virkelig
planen
> bare at aftale et fixpoint...? Er (mindst) halvdelen af fornøjelsen ikke
> FÆLLESturen til destinationen? =

jo og der regner jeg da med at vi lige aftaler nærmere imorgen!!!
tony,kæresten, grisen og hvem der ellers vil med fra københavnstrup?? evt
hydro texaco på toftegårds plads eller er der en anden vej ud af byen der er
bedre??

> Nå, men god tur....

Takker de har jo lovet godt vejr sååå

Fra : Morten Juel

Dato : 21-06-03 23:02

> [...]
> hydro texaco på toftegårds plads eller er der en anden vej ud af byen der

Jeg er i enden af Enø imorgen kl 12.30 så hvis her ikke står andet imorgen
og mon ikke jeg kan få pede med hvis han er frisk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 01:28

Allan Jørgensen wrote:

> [...]
> tony,kæresten, grisen og hvem der ellers vil med fra københavnstrup??
> evt hydro texaco på toftegårds plads eller er der en anden vej ud af

Det er vist hip som hap hvis man skal mod syd eller vest.

Kæresten har meldt fra (hun gider ikke køre længere ture når jeg ikke har
topboks på) men vi kan da godt mødes på Hydro Texaco på Toftegårdsplads.
Hvis vi skal være dernede kl. 12.30 som Morten lægger op til, så skal vi nok
køre derfra kl. 11.30 eller hvad?

> Takker de har jo lovet godt vejr sååå

Yes!!! Nøj det bliver godt

Jeg tjekker lige NG'en i morgen formiddag ved 9 tiden. Evt. på chatten på
dfm-sitet?

--
Tony
FZS1000

Fra : GRISEN

Dato : 22-06-03 07:57

On Sun, 22 Jun 2003 02:28:27 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Jeg tjekker lige NG'en i morgen formiddag ved 9 tiden. Evt. på chatten på dfm-sitet?

Ja, dobbelte kommunikationsmuligheder er ikke altid dobbelt så godt.... man er jo ikke sikker på, hvor kommunikationen foregår - så jeg kommunikerer lige lidt
dobbelt.

Jeg skal i biffen her til formiddag, så jeg tror ikke jeg kan nå starten kl. 11:30.
Jeg vil prøve at nå det, og går det galt, så prøver jeg at indhente/finde jer, men det kræver jo at jeg har en ide om, hvorvidt I tager motorvejen noget/hele
vejen, eller kører efter bestemte landlige ruter eller følger en GPS's vildledninger?

ALLAN: Hvis I først tager beslutningen ved start, så må du gerne smide en besked på min mobil - hvis du ikke har smidt nummeret ud.

*
Jan

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=96

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 08:27

GRISEN wrote:

> [...]
> I tager motorvejen noget/hele vejen, eller kører efter bestemte
> landlige ruter eller følger en GPS's vildledninger?

Jeg går da stærkt ud fra at vi tager motorvejen det meste af vejen derned og
kører fra ved afkørsel 37 mod Næstved

> ALLAN: Hvis I først tager beslutningen ved start, så må du gerne
> smide en besked på min mobil - hvis du ikke har smidt nummeret ud.

Jeg har e-mailet dig mit mobilnummer, så du er velkommen til at smide mig en
SMS.

--
Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 22-06-03 08:42

> GRISEN wrote:
> Jeg går da stærkt ud fra at vi tager motorvejen det meste af vejen derned
og
> kører fra ved afkørsel 37 mod Næstved

er der ikke noget med at man skal køre med forskelligt omdrejningtal under
tilkørsel og kører op og ned i hastighed eller hva....

> Jeg har e-mailet dig mit mobilnummer, så du er velkommen til at smide mig
en
> SMS.

ja så mangler den bare at dukke op på min computer

mailer også lige dig med mit mobilnr....

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 22-06-03 08:36

> [...]
>
> ALLAN: Hvis I først tager beslutningen ved start, så må du gerne smide en
besked på min mobil - hvis du ikke har smidt nummeret ud.

jo jeg har stadig dit nr

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 09:33

Hej alle,

En kort opsummering. Allan Jørgensen og jeg (samt måske GRISEN) kører fra
Hydro Texaco tanken på Toftegårdsplads (Kbh) ca. kl. 11.30 mod Næsteved ad
motorvejen ved Folehaven. Så drejer vi fra ved afkørsel 37 og kører ind
gennem Næstved og videre ned mod Karrebæksminde og spidsen af Enø. Vi satser
på at være der ca. 12.30.

Folk, der har lyst til at køre med eller at støde til os er naturligvis mere
end velkomne.

Håber vi ses!

Hilsner,

Tony
FZS1000

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-03 09:55

> Folk, der har lyst til at køre med eller at støde til os er naturligvis
mere
> end velkomne.

ja, jeg bider ihvertfald ikke ) så kom endeligt

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 09:55

Morten Juel wrote:

> ja, jeg bider ihvertfald ikke ) så kom endeligt

Var der overhovedet noget - iskiosk eller lign. ude for enden af Enø?

--
Tony
FZS1000

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-03 10:08

> Var der overhovedet noget - iskiosk eller lign. ude for enden af Enø?

Nej, men når vi er samlet og har savlet over din nye racer, kan vi jo trille
ind til karrebæksminde og få en is eller noget indbagt fra fiske handleren
eller noget

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-06-03 10:33

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
jo trille
> ind til karrebæksminde og få en is eller noget indbagt fra fiske

Hej
eller køre en tur til Bisserup havn

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 22-06-03 22:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
> Hej
> eller køre en tur til Bisserup havn

Ej det ved jeg ikke lige rigtig om jeg gider )

fik i nogle gode is dernede og skal jeg være misundelig

vi kom sikkert hjem efter at have kørt 20,3 km/l og en triptæller der var på
290 km. det længste jeg nogensinde har kørt på en tankfuld og så kunne der
kun være 14,3L i tanken... wierd?
--
Allan(fzr600us)som fik kaffe,øl og aftensmad i boestofte
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-03 22:47

> Ej det ved jeg ikke lige rigtig om jeg gider )
>
> fik i nogle gode is dernede og skal jeg være misundelig

Æv vi skulle køre alt for tidligt, vi ramte lige res tank på vej hjem, og
ved det første lydskryds ved tanken raslede forenden helt vildt, så jeg trak
ind på tanken i næstved.. Så var det en af skruerne der holder forskærmen
der havde tabt møtrikken, så er gode råd dyre, den prøvede jo at gnave sig i
dækket, og den kunne ikke komme ud pga dækket.. så mig ind og købe
tyggegummi, og jow så sad skruen fast resten af vejen hjem )

Btw tak for et hyggeligt møde

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 22:55

Morten Juel wrote:

> Btw tak for et hyggeligt møde

I lige måde!

--
Tony
FZS1000

Fra : allan(fzr600us)

Dato : 23-06-03 08:33

Morten Juel wrote:

> Btw tak for et hyggeligt møde

ja selv tak det var en kanon god æblekage vi fik

Allan(fzr600us)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 22:55

Allan Jørgensen wrote:

> fik i nogle gode is dernede og skal jeg være misundelig

Ja jeg fik en sviner med guf og det hele ... Mums!

> vi kom sikkert hjem efter at have kørt 20,3 km/l og en triptæller der
> var på 290 km. det længste jeg nogensinde har kørt på en tankfuld og
> så kunne der kun være 14,3L i tanken... wierd?

20 km på literen? Ja det kunne divvyen også nemt klare. Jeg tvivler på at
jeg kan lokke Fazeren op på så meget, men det må fremtiden vise

Vi kørte ellers en udmærket tur ad de små veje fra Bisserup til Ringsted,
hvorfra jeg selv kørte ad motorvejen resten af vejen.

Tak for en hyggelig tur, gutter. Glæder mig til at se jer til Træf på Toppen
(jeg kan ikke komme på Malerklemmen næste gang pga. Roskilde Festival).

--
Tony
FZS1000

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-03 23:04

> (jeg kan ikke komme på Malerklemmen næste gang pga. Roskilde Festival).

HuH ?!!? Roskilde er da fra 26-29 Juni og næste gang der er malerklemmen er
Søndag d. 6/7 !! godt nok går roskilde vildt for sig, men tømmermænd i over
en uge ?!? )))

> --
> Tony
> FZS1000

Ja den kom jeg da vist til at savle på )) Den er Alt for fed Tony, men en
lærlingeløn rækker kun til en gammel XJ600 )

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 23:10

Morten Juel wrote:

> HuH ?!!? Roskilde er da fra 26-29 Juni og næste gang der er
> malerklemmen er Søndag d. 6/7 !! godt nok går roskilde vildt for sig,
> men tømmermænd i over en uge ?!? )))

Hehe du har ret. Jeg blander det altid sammen... Malerklemmen er jo første
søndag i måneden, så det ser ud til at jeg godt kan komme dér alligevel

> Ja den kom jeg da vist til at savle på )) Den er Alt for fed Tony,
> men en lærlingeløn rækker kun til en gammel XJ600 )

Hehe... Jeg er f*ndme også glad for den... Det er helt ubeskriveligt. Første
gang jeg rigtigt hev i håndtaget på den skreg jeg af glæde inde i hjelmen...
Den trækker for sygt!

Men sådan en XJ 600 er heller ikke ringe, du! Når du får styr på de sidste
ting så kommer den nok til at køre rigtigt godt skal du se. Prøv nu om ikke
du kan overtale "konen" (I er ikke gift endnu, vel?) til at få fri 2-3 dage
så du kan komme med på toppen. Det bliver HYL! Vi bliver nok de første 10-15
stykker (hvis ikke flere) her fra NGen.

Hygge,

--
Tony
FZS1000

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-03 23:21

> [...]

Første
> gang jeg rigtigt hev i håndtaget på den skreg jeg af glæde inde i

Ja det kunne jeg snilt forstille mig

> Men sådan en XJ 600 er heller ikke ringe, du! Når du får styr på de sidste
> ting så kommer den nok til at køre rigtigt godt skal du se.

Ja nu må vi se, den skal spille 100%

> [...]
dage
> så du kan komme med på toppen. Det bliver HYL! Vi bliver nok de første

Lyder spass, men jeg er alt for magelig til den slags ture )

Fra : GRISEN

Dato : 22-06-03 23:30

On Sun, 22 Jun 2003 23:54:56 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Tak for en hyggelig tur, gutter. Glæder mig til at se jer til Træf på Toppen
>(jeg kan ikke komme på Malerklemmen næste gang pga. Roskilde Festival).

Timingen af Klemmen kontra Roskilde er jo allerede kommenteret, så det springer vi over.....

.....men HAR du købt billet til Roskilde?
Så skal du jo ikke med til Assen?!? :-/

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 23:38

GRISEN wrote:

> ....men HAR du købt billet til Roskilde?

Nej - vi planlagde kun at tage derop om søndagen.

> Så skal du jo ikke med til Assen?!? :-/

Det har du faktisk ret i... det havde jeg slet ikke tænkt over. Jeg har kun
tænkt over de par møder jeg har i slutningen af ugen. Nå men så er det jo
afgjort... Jeg vil nu helst også vente med at køre alt for lange stræk på
Fazeren til efter der er lavet tjek og jeg har fået monteringsbeslag til
topboks på den. Vi må gøre det om næste år - så er jeg på!

--
Tony

Fra : GRISEN

Dato : 22-06-03 23:46

On Mon, 23 Jun 2003 00:37:50 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Nej - vi planlagde kun at tage derop om søndagen.

Tjaaa... selve løbet køres jo om lørdagen, så teoretisk set er det muligt at nå det hele, men det bli'r en temmelig hård søndag.

> Jeg har kun tænkt over de par møder jeg har i slutningen af ugen.

Svært at overskue kalenderen?

> Jeg vil nu helst også vente med at køre alt for lange stræk på Fazeren til efter der er lavet tjek og jeg har fået monteringsbeslag til topboks på den.

Forståeligt nok....

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-06-03 10:23

GRISEN wrote:

> Svært at overskue kalenderen?

Njaeh - ikke decideret svært men jeg har lige prøvet at forhøre mig om jeg
kan flytte det ene, hvilket ikke kunne lade sig gøre, så jeg bliver
herhjemme i lille Danmark

--
Tony

Fra : allan(fzr600us)

Dato : 23-06-03 08:46

Tony Lorentzen wrote:

> Ja jeg fik en sviner med guf og det hele ... Mums!

hmm

> 20 km på literen? Ja det kunne divvyen også nemt klare. Jeg tvivler på at
> jeg kan lokke Fazeren op på så meget, men det må fremtiden vise

jeg tror du bliver overrasket... måske den også kører længere en divvyen
:-0

det var ikke så meget benzinforbruget men det at da vi var nået til strøby
ville jeg meget gerne ind og tanke men gjorde det ikke, normalt tanker jeg
når triptælleren står ved en 150-160 mph men jeg forsatte helt til valby
før jeg tankede med triptælleren på 181 mph og der var jeg meget spændt på
hvor meget der skulle på og så kunne jeg kun fylde 14,3L på hvor jeg
forventede en 16L eller der omkring!!!!

> Vi kørte ellers en udmærket tur ad de små veje fra Bisserup til Ringsted,
> hvorfra jeg selv kørte ad motorvejen resten af vejen.

vi fulgtes med michael og kenn til rønnede hvor michael drejede af og hvor
kenn og vores veje skiltes ved faxe, tog vi nogle alternative veje ned til
boestofte

> Tak for en hyggelig tur, gutter. Glæder mig til at se jer til Træf på Toppen
> (jeg kan ikke komme på Malerklemmen næste gang pga. Roskilde Festival).

selvtak det var sørme dejligt at få luftet både winnie og yamsen

Allan(fzr600us)

Fra : GRISEN

Dato : 22-06-03 23:23

On Sun, 22 Jun 2003 23:19:39 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>fik i nogle gode is dernede og skal jeg være misundelig

Det er vel et spørgsmål om smag...
Jeg fik en helt standard Kjøvenhavnerstang, og den er jo altid god.

Ellers blev det jo bare til lidt mere hyggesnak, og nogle gode småveje til Ringsted, hvor vi skiltes.

*
Jan

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-06-03 10:02

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel et spørgsmål om smag...
> Jeg fik en helt standard Kjøvenhavnerstang, og den er jo altid god.
>
> Ellers blev det jo bare til lidt mere hyggesnak, og nogle gode
småveje til Ringsted, hvor vi skiltes.

Ja det var hyggeligt, og det var nogle rigtigt gode veje , endda med
lidt grus kørsel indlagt
Ja jeg fik lige kikket på klokken, da vi skiltes i Ringsted, uha den
var blevet lidt sen, og jeg havde fået ordre på, at der var aftens mad
kl. 18.00 !

Det nåede jeg ikke !

Da jeg i sin tid "fik lov" til at købe GPS'en, var det så jeg kunne
finde hjem i tide, uden dumme undskyldninger , men det har ikke
hjulpet, måske snarer tvært imod, så det sitat jeg har tyvstjålet og
sat i min signatur, passer sq meget godt.

Fra : GRISEN

Dato : 23-06-03 10:35

On Mon, 23 Jun 2003 11:02:25 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

> [...]
>hjulpet, måske snarer tvært imod, så det sitat jeg har tyvstjålet og sat i min signatur, passer sq meget godt.

Ja, jeg er 'lidt' misundelig..... hvis jeg har et bestemt rejsemål og masser af tid - så lander jeg alligevel altid på de store hovedveje.
Måske skal jeg flytte rejsemålene, så de ikke ligger på langs af de store hovedveje.

*
Jan

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-06-03 09:49

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:G3pJa.28242$Jp3.1259802@news010.worldonline.dk...

> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in
message

> Ej det ved jeg ikke lige rigtig om jeg gider )
>
> fik i nogle gode is dernede og skal jeg være misundelig

Jeps, det var en dejlig is, så du kan roligt være misundelig

> [...]
der var på
> 290 km. det længste jeg nogensinde har kørt på en tankfuld og så

Bensin økonomi !!! hvad er det, _jeg_ gider i hvert fald ikke snakke
om det

> --
> Allan(fzr600us)som fik kaffe,øl og aftensmad i boestofte

Og det uden at du skulle arbeje for det ?

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 23-06-03 15:32

> Og det uden at du skulle arbeje for det ?

det gik rigtig godt da han var igang med at lægge fliser da vi kom, så
det blev jo stoppet... men så kom naboen over med sin kædesav og det viste
sig at de lige havde glemt at det var den dag de havde aftalt der skulle
klippes hæk helt ned til jorden (ca 2,5m højt og 50 m langt) og så kom der
ellers gang i bålpladsen og der blev fældet til den store guldmedalje, da
bålet var kommet godt igang så stod brandinspektøren lige pludselig i haven,
og så fik man besked på at slukke det da man ikke må lave bål i sommer
perioden på stevns :-/ og han ville kigge forbi senere og hvis det ikke var
gået ud til den tid så skulle de nok slukke det for ham med dertil hørende
regning

så jo jeg fik da lavet lidt for bespisningen