Dainese - heldragt - 2-del i Tyskland ?
Fra : wheeler

Dato : 19-06-03 19:24

Nogen som har et link i grænseområdet (Gylland) ?
Gerne et sted, hvor man samtidig kan indlevere MC'en til dækskift, og evt.
shoppe diverese sliddele

Pft.
--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : L.A.L.

Dato : 19-06-03 20:32

Ikke Dainese, men!!!

Hei, jeg var nede hos Hein Gericke i Flensburg sist lørdag, og kjøpte deres
heldrakt.(599 euro).

http://www.hein-gericke.de/shop2002/eurobike/eb_frameset.php?sessionID=ec8a87cc14401029161318d0e40994da@76591107

Superfornøyd

Mvh.
Leiv
zx9r 95

Norge

Fra : BSV

Dato : 19-06-03 21:37

http://www.motorradtechnik.de
http://www.bikers-outfit.de

Jeg ved ikke lige om de har det mærke men de bor i samme hus.

mvh
bsv
ZX12R02

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 20-06-03 15:38

"BSV" <multisol@bigfoot.com> wrote in message
> http://www.motorradtechnik.de
> http://www.bikers-outfit.de
>
> Jeg ved ikke lige om de har det mærke men de bor i samme hus.

> [...]
Jeg er ret sikker på de ikke fører Dainese dragter. Ellers en fin
kombination af butik med mc og mcbeklædning. Har købt lidt hos dem og fået
lavet service på SV650S. De har mest goretex !
mvh Erland

Fra : Armand

Dato : 29-06-03 11:40

> [...]
> Nogen som har et link i grænseområdet (Gylland) ?
> Gerne et sted, hvor man samtidig kan indlevere MC'en til dækskift, og evt.

Jeg mener at have noteret mig at der ikke er kæmpebesparelser på
mærkevaren(!) Dainese i Tyskland. Men hvis du er uhelbredeligt fikseret på
lige neto Dainese, så er lidt vel også værd at tage med :-/
Louis og HG's husmærker til omkring 4.000,- er af ganske udemærket kvalitet
og mange tillige pænt designet - De har tillige den ubestridte fordel at man
køber dragterne i halvdele, hvorved man får de bukser og den jakke der
passer ens kropsbygning bedst!

--
Armand.
(selv med 2. Dainese på 13. år, men dét ud fra forekommende tilbud - Senest