SÆLGES
Fra : kn

Dato : 23-06-03 22:40

NY
Raffi MC-jakke i blødt nappalignende skind, med diverse reklamer påtrykt,
henholdsvis påsyet. 2 udvendige stiklommer, samt inderlomme. Lækkert foret.
Der er velcrolukning ved håndled og i hals, og elastik i taljen. Lukkes med
gennemgående lynlås. Størrelsen er XL.
Billede kan mailes
Kr 100 + pp

KN

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-06-03 00:26

"kn" <kni@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
foret.
> Der er velcrolukning ved håndled og i hals, og elastik i taljen. Lukkes

Salg hører ikke til i denne gruppe, der skal du til
dk.marked.privat.knallert, eller en af motorcykel-grupperne.

Kim Larsen

Fra : /Ole

Dato : 24-06-03 07:12

3 skumbananer PLUS en chokoladefrø MED creme

/Ole

Fra : Tim Sørensen

Dato : 24-06-03 19:11

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote
> 3 skumbananer PLUS en chokoladefrø MED creme

Fedterøv!

5 skumbananer + 1 lakrids er hermed budt!

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-06-03 19:16

> Fedterøv!

Lige over!

> 5 skumbananer + 1 lakrids er hermed budt!

6 skumbananer, 2 vingummier og en halv ½ liters Las Cola-sodavand

// Troels

Fra : Tim Sørensen

Dato : 25-06-03 08:28

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote
> Lige over!
> 6 skumbananer, 2 vingummier og en halv ½ liters Las Cola-sodavand

Okay - Jeg er jo ikke rig så jeg bliver nødt til at trække mig :(

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-06-03 12:48

> Okay - Jeg er jo ikke rig så jeg bliver nødt til at trække mig :(

Muhahaha!

// Troels

Fra : m.o.b.

Dato : 26-06-03 18:40