Nogen der er klar på en iChat med lyd?
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 23-06-03 21:35

- Bare for sjov.

Mit screen name er miklpa78

Venlig hilsen Mikkel
--
Mikkel Pagh
http://imv.au.dk/~mpagh/

Fra : Storm

Dato : 24-06-03 10:20

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> - Bare for sjov.
>
> Mit screen name er miklpa78

Kan du beskrive hvordan man gør? - Bare for sjov?

Hvad er 4'eren for noget, hvad er det rigtige navn, og er det til flere
platforme?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-06-03 10:28

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Kan du beskrive hvordan man gør? - Bare for sjov?
>
> Hvad er 4'eren for noget, hvad er det rigtige navn, og er det til flere
> platforme?

Jeg har lige tale-chattet med Morten Lind - vi måtte lige skrue lidt op
for lyden på vores stereo, og så gik den lige igennem! Man markerer bare
navnet i buddy listen og trykker nederst på sin iChat AV beta (har du
hentet den, Nina?) og så inviterer man vedkommende til en tale-chat. Det
ringede faktisk i Mortens ende! Fedt! Vi kommer nærmere og nærmere
hinanden, det er lige før, at man bliver lidt genert!
--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Storm

Dato : 24-06-03 10:54

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> [...]
> ringede faktisk i Mortens ende! Fedt! Vi kommer nærmere og nærmere
> hinanden, det er lige før, at man bliver lidt genert!

Ja, nu er jeg da helt rød i hovedet.

Jeg fik vist den iChat AV beta, men jeg fik lige paranoia over at den
for op i hovedet på mig efter download, men jeg vil kigge på den ved
lejligheden (som ikke er nu).

Nu ser jeg den fil hed: ape-13.dmb - er det den?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-06-03 10:56

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> lejligheden (som ikke er nu).
>
> Nu ser jeg den fil hed: ape-13.dmb - er det den?

Det tror jeg ikke. Hvordan foer den op i hovedet på dig?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Storm

Dato : 24-06-03 11:13

> Det tror jeg ikke. Hvordan foer den op i hovedet på dig?

Som når en jaguar springer ned i hovedet på én fra sit skjul.
Nej - det var Application Enhancer Installer, jeg tjekker det af senere
med iChat AV beta.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-06-03 13:36

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Som når en jaguar springer ned i hovedet på én fra sit skjul.
> Nej - det var Application Enhancer Installer, jeg tjekker det af senere
> med iChat AV beta.

Det lyder da væmmeligt. Hvorfor i alverden skal du have Application
enhancer installer på din maskine???

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Michael Holm

Dato : 24-06-03 14:10

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Det lyder da væmmeligt. Hvorfor i alverden skal du have Application
> enhancer installer på din maskine???

For så kan man installere en masse andre sjove ting, f.eks. iChat
Enhancer 1.5, som gør at man kan sætte antal af linier i din ichat
"compositoin box"

http://macupdate.com/info.php/id/9326

Desuden er Ape Enhanceren lavet af http://unsanity.com/products.php
som også har lavet "dit" program : "Silk"

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-06-03 14:47

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> [...]
>
> Desuden er Ape Enhanceren lavet af http://unsanity.com/products.php
> som også har lavet "dit" program : "Silk"

Åh, det er aben! Det kunne hun jo bare have sagt. Tak.
--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Storm

Dato : 24-06-03 16:15

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:)

> Åh, det er aben! Det kunne hun jo bare have sagt. Tak.

Tak til Michael - når jeg nu har aben må jeg jo finde ud af hvad jeg
stiller op med den.

--
Venlig hilsen Nina Storm