Reg.: "OpenOffice for the Mac goes gold"
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-06-03 17:50

Det ser ud til, at OOo er blevet final til aftenens Mac-hype:

http://www.theregister.co.uk/content/4/31363.html

Glæder mig til at teste.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Jonas Voss

Dato : 24-06-03 07:13

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Det ser ud til, at OOo er blevet final til aftenens Mac-hype:
>
> http://www.theregister.co.uk/content/4/31363.html
>
> Glæder mig til at teste.

Ditto, men jeg kan stadig kun hente Final Beta fra OOo's site.

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."

Fra : Jonas Voss

Dato : 24-06-03 09:22

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Ditto, men jeg kan stadig kun hente Final Beta fra OOo's site.

Og det er så fordi Sunsite ikke har lagt den seneste op. Fandt den på
en af de andre DL-stedet.

170 Mb på en 256-linie, det kommer til at tage et stykke tid (:

   The sooner you fall behind,
   the more time you'll have to catch up. -- Steven Wright

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 24-06-03 12:55

Jonas Voss <voss@null.dk> writes:

> Ditto, men jeg kan stadig kun hente Final Beta fra OOo's site.

Samme her da jeg kiggede i går. Den er vist først ved at blive spredt
på de forskellige ftp-mirrors. Synes der stod noget om det i artiklen.

-j