MT News Watcher 3.0?
Fra : Erik Mortensen

Dato : 26-11-00 13:43

Er jeg den eneste der oplever, at MT News Watcher 3.0 er yderst ustabil
under OS9? 4 ud af 5 gange afslutter programmet efter opstart med en
fejl 2.

Erik

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-11-00 14:10

In article <1ekpfjt.1smenvb1drfjjiN%erikm@mail.dk>, erikm@mail.dk (Erik
Mortensen) wrote:

> Er jeg den eneste der oplever, at MT News Watcher 3.0 er yderst ustabil
> under OS9? 4 ud af 5 gange afslutter programmet efter opstart med en
> fejl 2.

Jeg skal ikke kunne sig om du er den eneste, men jeg oplever det ikke.

Hvordan har du konfigureret hukommelsen?

Min er:

4096
2048
7000

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-11-00 16:13

Hej Erik

Du er absolut ikke den eneste! - Jeg kunne kun få den op at køre
tilfredsstillende nogle få gange overhovedet, så jeg har droppet den igen.
Men hvis du bare skal have en rimelig changce for at den kører, skal den
have en hel del ekstra RAM tildelt.

mvh. Erik Richard

Erik Mortensen wrote:

> Er jeg den eneste der oplever, at MT News Watcher 3.0 er yderst ustabil
> under OS9? 4 ud af 5 gange afslutter programmet efter opstart med en
> fejl 2.

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-11-00 16:38

In article <3A212878.85306FED@mail1.stofanet.dk>,
kml.ers@mail1.stofanet.dk wrote:

> Men hvis du bare skal have en rimelig changce for at den kører, skal den
> have en hel del ekstra RAM tildelt.

Er selv glad for MT Newswatcher, men ja - den skal have mere hukommelse.
Det er en af de ting som Mac OS X gør bedre.

//Peter

Fra : Reynard Fox

Dato : 26-11-00 18:25

In article
<moof.immerfreundlich-1CB764.16374026112000@news.get2net.dk>, Peter
Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Er selv glad for MT Newswatcher, men ja - den skal have mere hukommelse.
> Det er en af de ting som Mac OS X gør bedre.
>
> //Peter

Yep, MT-NewsWatcher 3.0 er fint, min MT-NW får tildelt minimum 15 Mb, og
30 Mb Ram som foretrukket tildeling. -Så kører det uden fejl.

Mvh
Reynard …:>

--
Always brisk for business, and know the rules by heart.

Fra : Erik Mortensen

Dato : 27-11-00 12:56

Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> [...]

OK, takker for de gode råd. Det er da rystende at så lille et program
kræver så meget... men det må jeg vel leve med.

Erik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-11-00 16:09

Erik Mortensen <erikm@mail.dk> wrote:

> OK, takker for de gode råd. Det er da rystende at så lille et program
> kræver så meget... men det må jeg vel leve med.

lille og lille, der kommer vel an på hvor stor en database der er
indlæst. Min MacSOUP har tildelt 25MB ram for overhovedet at kunne åbne
min database der er på ca. 200MB.

NB. næsten alle newsreadere skal have tildelt omkring 15-20MB når den
komplette liste af grupper (+40000) på newsserveren hentes for første
gang, derfeter kan man roligt sænke ram tildelingen, hvis ens databse
ikke er særlig stor.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Der er boligløs per 1. december - ledig lejlighed i København?

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-11-00 18:13

In article <1ekra9a.2xl2cl14ii8n4N%erikm@mail.dk>, erikm@mail.dk (Erik
Mortensen) wrote:

> OK, takker for de gode råd. Det er da rystende at så lille et program
> kræver så meget... men det må jeg vel leve med.

Er 7MB meget?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 17:45

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-11-00 17:45

In article <1ekt499.4osf0h2o61j4N%erikm@mail.dk>, erikm@mail.dk (Erik
Mortensen) wrote:

> Tja, nu viser det sig at den skal over 25Mb, og det for give mig adgang
> til en enkelt gruppe.

Hvad er det for gruppe?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jesper

Dato : 28-11-00 18:19

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Hvad er det for gruppe?

- en med billeder?

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online <http://go.to/biddet>

Fra : Erik Mortensen

Dato : 29-11-00 13:36

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Hvad er det for gruppe?

alt.art.photo naturligvis!

Erik

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-11-00 18:41

In article <1ekuz1e.1e3u4wecntxmoN%erikm@mail.dk>, erikm@mail.dk (Erik
Mortensen) wrote:

> alt.art.photo naturligvis!

Der må være noget helt galt et sted, der er kun 6 indlæg i den gruppe.

--
MVH
Martin Edlich