Kan ikke sende e-mail
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-03 21:21

I en anden tråd brokkede jeg mig over problemer med at sende til en her
i gruppen. Det viser sig at være et generelt problem. Når jeg sender i
Mail.app, får jeg følgende meddelelse:

FEJL

Beskeden kunne ikke leveres og forbliver i udbakken, indtil den kan
leveres.

5.1.0 <henrik@muenster.dk>... From address does not match
authentication.
<Luk vindue>

Jeg frygter, at det er min udbyder, der pludseligt ikke vil acceptere,
at jeg bruger en afsenderadresse fra mit eget domæne. Det ligger i et
mail-hotel, men videresender til min udbyder. Er der nogen, der kan af-
eller bekræfte min formodning?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 18-06-03 21:30

> [...]
> at jeg bruger en afsenderadresse fra mit eget domæne. Det ligger i et
> mail-hotel, men videresender til min udbyder. Er der nogen, der kan af-

Det ligner det. Irriterende når udbydere finder på den slags.

/hc

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-03 21:52

> I en anden tråd brokkede jeg mig over problemer med at sende til en
> her i gruppen. Det viser sig at være et generelt problem.

Min Mail.app gik ned for lidt siden. Da jeg startede den igen, virkede
det hele. Nu kan jeg godt sende e-mail igen. Det må have været et
problem i Mail.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-06-03 23:19

> Min Mail.app gik ned for lidt siden. Da jeg startede den igen, virkede
> det hele. Nu kan jeg godt sende e-mail igen. Det må have været et
> problem i Mail.

Ja, sikkert et lokalt problem. Det sker vel .... og sådan (med andre
floskelagtige svar?)
Men se nu at komme i seng, Henrik. Du skal jo til møde i vores Mac-klub
i morgen aften :_9 (hov, den smiley var en fejltastning - gad vide, hvad
en betyder?)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-06-03 23:36

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.dk> wrote:

> [...]
> Men se nu at komme i seng, Henrik. Du skal jo til møde i vores Mac-klub
> i morgen aften :_9 (hov, den smiley var en fejltastning - gad vide, hvad

Næste den her:
:-9 User is licking his/her lips

Ska han lave mad til jer?

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-06-03 18:50

> Næste den her:
> :-9 User is licking his/her lips
>
> Ska han lave mad til jer?

De to ting hænger vist ikke sammen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-03 22:09

On Wed, 18 Jun 2003 22:21:01 +0200, Henrik Münster wrote:

> [...]
> at jeg bruger en afsenderadresse fra mit eget domæne. Det ligger i et
> mail-hotel, men videresender til min udbyder. Er der nogen, der kan af-

Det kan godt være som du beskriver. Hør TDC om de ikke har mulighed for at
sætte login på deres SMPT-server for at undgå problemet. Alternativt kan
du sætte din reply-to header til din muenster-adresse og From-adressen til
din TDC-konto.

--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-03 22:32

> [...]
> du sætte din reply-to header til din muenster-adresse og From-adressen til

Tak til dig og Hans Christian Hansen for svar. Som jeg også har skrevet,
synes problemet at have løst sig, efter Mail gik ned her i aften. Den er
nok blevet dårlig efter at have været på for længe.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Bitbucket

Dato : 19-06-03 14:31

> [...]
> at jeg bruger en afsenderadresse fra mit eget domæne. Det ligger i et
> mail-hotel, men videresender til min udbyder. Er der nogen, der kan af-

Prøv TDCs validerede SMTP server asmtp.mail.dk
global village idiots. - Paul Ginsparg.