SpørgeJørgens to skærme
Fra : Morten Lind

Dato : 17-06-03 17:00

Bliver I meget trætte af mig, når jeg igen spørger om skærme?

OS X, 10.2.6 - Radeon9000PRO ADC+AVI-I

Er der specielle krav til skærm nummer to?

Jeg kan nemlig ikke få det til at virke.....den starter fint på begge
skærme, men så forsvinder signalet på #2 og #1 bliver bare blå.......kun
genstart kan bringe videre.

Har prøvet med forskellige opløsninger, uden held

Og så tænkte jeg, at skærmen muligvis skulle overholde nogle specielle
specs. for at du sammen med så forholdsvis ny hardware?

#1 Apple Studio 17"Display 1280x1024
#2 Apple AudioVision 14"Display 640x480(Denne skærm har ikke anden
opløsning)

På forhånd tak
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-06-03 17:14

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Bliver I meget trætte af mig, når jeg igen spørger om skærme?
>
> OS X, 10.2.6 - Radeon9000PRO ADC+AVI-I
klip
> #2 Apple AudioVision 14"Display 640x480(Denne skærm har ikke anden
> opløsning)

Kan dit skærmkort overhovedet levere den lave opløsning?
Du har ikke skærmdubblering slået til (OK. måske for dumt spørgsmål)?

/Preben, som kører #1 AppleVision 20" og #2 LaCie 19".
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 17-06-03 17:40

> klip
>
> Kan dit skærmkort overhovedet levere den lave opløsning?
> Du har ikke skærmdubblering slået til (OK. måske for dumt spørgsmål)?
>

> /Preben, som kører #1 AppleVision 20" og #2 LaCie 19".

Nå, men så kan jeg jo bare låne din 19"LaCie))))))))))))))

Det ér som du siger, har jeg i mellemtiden tjekket, det må ikke være
lavere end 800x600, så forkert skærm, men tak alligevel

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)