Skærme
Fijala 3554
dvalefunktionen
Fra : ulla

Dato : 23-06-03 21:16

Hej

Enkelt spørgsmål. Hvorfor går min computer i dvale selvom jeg har været inde
i strømstyring og indstillede computeren til aldrig at gå standby

mvh kaaber

Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-06-03 20:53

"ulla" <cft12112@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Enkelt spørgsmål. Hvorfor går min computer i dvale selvom jeg har været
inde
> i strømstyring og indstillede computeren til aldrig at gå standby

Enkel svar: Fordi Windows er noget lort, som man er nød til at bruge, fordi
de fleste programmes laves til windows

Tjek evt. Bios. Nogle bios styrer disse dvale/sleep funktioner.

Fra : WE

Dato : 23-06-03 22:24

Du skal være opmærksom på, at Standby og Dvale er to forskellige ting i WXP.

v.h.