GTA: Vice City hjælp?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 23-06-03 18:27

Hejsa,

Jeg har - synes jeg? - købt _alt_ på mappet - det være sig:

Pole Position Club
Malibu Club
Filmselskabet
Kaufmann Taxis
Print Works

jeg har (selvfølgelig ) også nakket Diaz, så jeg har Versetti Estate.

- jeg har fundet et kort på nettet over alle foretagender man kan købe, og
det er købt - inkl. de "personlige" steder, hvor man "kun" kan gemme, eller
parkere køretøjer i garagen.

Jeg kan ikke finde flere missioner - Paul har jeg også besøgt, han vil kun
sælge våben nu.

Spørgsmålet er nu: Har jeg mere eller mindre gennemført GTA: Vice City,
altså lige udover Unique Stunts, og Hidden Packages - altså - er der bare
ikke flere missioner?

Det ville være synd for spillet, det er ellers ret godt

// Troels

Fra : Henrik

Dato : 23-06-03 18:34

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> ikke flere missioner?
>
> Det ville være synd for spillet, det er ellers ret godt

Kig i dine stats, de kan nok fortælle dig noget om hvad du evt. mangler.

Mvh
Henrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-06-03 19:37

Troels [around 9000] wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har - synes jeg? - købt _alt_ på mappet - det være sig:
>
> Pole Position Club
> Malibu Club
> Filmselskabet
> Kaufmann Taxis
> Print Works

Der er 15 ejendomme at købe:

Med missioner:
The Malibu
Print Works
Film Studio
Ice Cream Factory
Car Showroom (Sunshine Auto)
Taxi Company
Boatyard
Pole Position Club

Save-points:
3321 Vice Point
Links View Apartment
El Swanko Casa
1102 Washington Street
Ocean Heights Apartment
Skumole Shack
Hyman Condo

> Spørgsmålet er nu: Har jeg mere eller mindre gennemført GTA: Vice City,
> altså lige udover Unique Stunts, og Hidden Packages - altså - er der bare
> ikke flere missioner?

Hvis du har (gennemført[1]) alle missionejendommene så mangler du højst
sandsynligt bare et telefonopkald fra Print Works for at komme videre i
story-line missionerne. Prøv at gå lidt rundt i gaderne og se om din
telefon ringer, og husk den ringer ikke når du kører/flyver/sejler.
Under alle omstændigheder er du ihvertfald ikke i tvivl når du har
gennemført sidste story-line mission (Keep Your Friends Close).

/Robert
[1]
Så vidt jeg kan huske så er Pole Position og Boatyard ikke nødvendige
for at komme gennem historien. Boatyard er ihvertfald ikke for den
mangler jeg stadig.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 23-06-03 19:57

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har postet savegame i dk.binaer, titlen er I ikke i tvivl om

http://www.puttitat.dk/stats.html <- stats

Kan I se hvad jeg mangler, udfra dette?

// Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-06-03 21:16

Troels [around 9000] wrote:
> "Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har postet savegame i dk.binaer, titlen er I ikke i tvivl om
>
> http://www.puttitat.dk/stats.html <- stats
>
> Kan I se hvad jeg mangler, udfra dette?

Fire Truck Mission level    13

Ved Level 17 bliver Tommy brandsikker, måske er det det der er den
sidste procent?

/Robert