Invester i nytt selskap
Fra : Eurobiz

Dato : 23-06-03 16:40

Nytt, spennende norsk selskap, med gode muligheter til å tjene penger.
Aksjeverdien er doblet på èn uke. :)

Se inn på: www.ability.no

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-06-03 16:55

Eurobiz wrote:

> Nytt, spennende norsk selskap, med gode muligheter til å tjene penger.

Ak, nyt MLM-selskab fra Albanien - undskyld Norge.

> Aksjeverdien er doblet på èn uke. :)

Imponerende eftersom prelaunchperioden for aktierne først starter den
1/7 og aktierne først noteres(?) den 20. august. Det ser i det hele
taget lidt specielt ud, så vidt jeg kan forstå, så koster aktierne 0,20
euro i den første uge af prelaunchperioden og 0,70 euro i den syvende
uge. Den slags har jeg aldrig før hørt om, men måske jeg har misforstået
noget.

> Se inn på: www.***.no

http://usenet.dk er meget mere spændende, her kan man se, at opslag som
ovenstående ikke er ønsket i denne gruppe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Eurobiz

Dato : 23-06-03 17:53

Det var da meget trist at du ikke skjønte mer enn som så. :(

Der har vært solgt aksjer i et par uker nå, jeg kjøpte selv mine for to uker
siden til 0,1 Euro.
Allerede forrige uke måtte man betale 0,2 Euro for videre aksje kjøp.

Sansynligvis vil aksjene være oppe i mer enn 0,2 Euro den 1. juli, for dette
går unna.

Her er selvfølgelig ikke kun snakk om aksjer men om produkter også.

Jeg må bare beklage, om jeg la innlegget til feil news gruppe, men jeg så at
der var slike meld. her fra før, og regnet dermed med at dette var greit.

Og om du er eier av denne news gruppen (som det ser ut av ditt innlegg)
beklager jeg igjen.

Nina