Hvordan kommer jeg af med mine fliser i 52~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 23-06-03 16:25

Skal af med ca. 50 stk brugte 50x50 cementfliser, med uden at det koster mig
noget?
Erik - Odense NØ

Fra : Tømreren

Dato : 23-06-03 16:56

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en meddelelse
> Skal af med ca. 50 stk brugte 50x50 cementfliser, med uden at det koster
mig
> noget?

kom dem i den blå avis under bortgives..

Fra : lillespir

Dato : 23-06-03 17:11

"Erik M. Nielsen" skrev d. 23-06-03 16:25 dette indlæg :
> Skal af med ca. 50 stk brugte 50x50 cementfliser, med uden at det
koster mig
> noget?
> Erik - Odense NØ
>
> Hej Erik m.Nielsen.

Hvad med at annoncere i jeres lokale ugeavis,
så kan de der afhenter dem betale for loppeannoncen.
Sådan er der mange der gør i 8700 området.
M.V.H. Rita.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lykke

Dato : 23-06-03 18:20

hæng sedler op i netto, lokal brugs osv.
med fliser forklaret nærmere, skriv med rødt GRATIS VED AFHENTNING
det er nemt og billigt og virker næsten hver gang.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 23-06-03 22:13

Hvad med Gul & Gratis? http://www.gulgratis.dk/

--
M.V.H. Søren.

www.selkrog.subnet.dk
Blomst:142494246

Fra : Martin Buhelt

Dato : 24-06-03 09:35

> [...]
> Skal af med ca. 50 stk brugte 50x50 cementfliser, med uden at det koster

Medmindre at dine fliser er i usædvanlig fin form, tror jeg at du får svært
ved at afsætte dem - selv om de er gratis.

Hvis det ikke må koste noget at komme af med dem, er der vist ikke andre
muligheder end at du går eller cykler ned på genbrugsstationen med dem - du
kan formentlig transportere to af gangen, så det er kun 25 ture

/Martin

Fra : Pia J

Dato : 24-06-03 09:50

"Martin Buhelt" <mb@nospam.dk> wrote in message news:w3UJa.28712

> Medmindre at dine fliser er i usædvanlig fin form, tror jeg at du får
svært
> ved at afsætte dem - selv om de er gratis.

Det ved jeg ikke - der er da meget man kan bruge sådan nogen fliser til
udover at lave en fin havegang med dem.

Men jeg bor ikke i nærheden af Odense.

:Pia

Fra : Work all day

Dato : 30-06-03 07:13

Thjaaa.

Jeg vil da gerne hjælpe dig af med dem.

Kim Larsen
Odense N

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 30-06-03 21:16

"Work all day" <No@mail.invalid> wrote in message
> Thjaaa.
>
> Jeg vil da gerne hjælpe dig af med dem.
>
> Kim Larsen
> Odense N

Send mig en mail med kontakt info.

Erik

Fra : Work all day

Dato : 02-07-03 09:25

Hej Erik

Vil meget gerne sende dig en mail, men sender jeg via
genealogiSPAMFILTER@antispam.dk eller samme uden spamfilter får jeg en
besked tilbage fra antispam.dk om at du ikke findes på deres mailserver.

Kan du ikke evt. sende mig en valid mailadresse på webpoint@gmx.net ?

Kim Larsen