Andet multimedie
bentjuul 3670
psp 8.01
Fra : Vibeke.

Dato : 23-06-03 11:39

Hvad gør denne opdt. egentlig til psp 8.0 til 8.01 helt konkret

--
Vibeke.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 23-06-03 11:46

Vibeke. wrote:

> Hvad gør denne opdt. egentlig til psp 8.0 til 8.01 helt konkret

http://www.jasc.com/patches.asp kan du henre Release Notes for Paint
Shop Pro 8.01. Der er en hel del ændringer, fortrinsvis fejlrettelser.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-03 15:03

> På http://www.jasc.com/patches.asp kan du henre Release Notes for Paint
> Shop Pro 8.01. Der er en hel del ændringer, fortrinsvis fejlrettelser.
> --
> Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Er der nogen erfaringer hos jer med om PSP8 fungerer bedst med en WindowsXP?
Jeg har nemlig Windows98 SE og vil helst ikke ødelægge for meget. Så hellere
beholde 7´eren, hvis der er "problemer".

Hilsen
Anette Linnea

Fra : Madsen

Dato : 23-06-03 15:12

On Mon, 23 Jun 2003 16:02:57 +0200, "Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk>
wrote:

>Er der nogen erfaringer hos jer med om PSP8 fungerer bedst med en WindowsXP?
>Jeg har nemlig Windows98 SE og vil helst ikke ødelægge for meget. Så hellere
>beholde 7´eren, hvis der er "problemer".

Hej

PSP 8 fungerer fint med Windows 98 her hos mig, så den
skulle også køre gnidningsløst med Windows 98 SE

mvh MM

Fra : B V Jensen

Dato : 23-06-03 16:18

Der er mindst 49 rettelser på den der PSP8.01 opd.
Kan selv mærke at det har hjulpet.
Ellers meld dig på deres User Forum, der kan du læse alt om det.

Hilsen Bentn