Findes der nogen teleselskaber, hvor det e~
Fra : victor

Dato : 23-06-03 10:17

På forhånd tak!

mvh.

Christina

Fra : Georg

Dato : 23-06-03 23:27

Skal der installeres stik osv? Så koster det. Ellers spørg Telia. De er så
flinke til at forære alting væk. Hvem andre end Telia samler på kunder der
ikke bruger deres telefon (mobil) og ovenikøbet er villige til at smide
penge efter kunden i form af tilskud?? Personligt ville jeg ikke bruge
Telia. Hvis dit samtaleforbrug ikke er alverden, burde du måske overveje en
mobil måske Mono fra Orange. Mobil til fastnetpriser (det koster
selvfølgelig mobiltakst at ringe dig op).

Georg

Fra : victor

Dato : 24-06-03 01:23

Der er stik, det er bare en ny adresse og jeg har ikke tidligere haft
fastnet telefon!

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-03 15:51

On Mon, 23 Jun 2003 11:16:47 +0200, "victor" <V_Jensen@tiscalii.dk>
wrote:

>På forhånd tak!

Ikke hvis det er fastnet. Men TDC har noget, som hedder Teletid, hvor
du kan få oprettelse til halv pris (dvs. 475 kr. ), hvis du er mellem
18 og 28 år.

Fra : Martin Christensen

Dato : 07-07-03 16:03

Jeg kender ikke nogen udbyder, som tilbyder dette. Jeg kan kun
tilslutte mig forrige indlæg, om at benytte sig af TDC´s tilbud til
unge.

Desuden kan jeg ikke anbefale at starte med mobil. Mobilpriserne er
ganske vist på vej nedad, men der går dog et stykke tid.

Men ellers er telmore et godt alternativ, hvis du kun vil benytte
mobil.

www.telmore.dk

Brug en 1/2 time på at shoppe rundt, det kan hurtigt betale sig.

Med venlig hilsen

Martin Christensen
www.teletango.com