Gas blus
Fra : Per

Dato : 23-06-03 10:16

Hej NG

Jeg har bygget mig et "havekøkken", og har i den forbindelse, på
loppemarked, købt 2 gasblus. Disse gasblus har før været brugt til bygas,
og jeg vil nu gerne benytte flaskegas.

Jeg er kommet frem til at jeg skal have udskiftet dyserne på gasblussene,
til dyser med et mindre hul. Er der nogle der ved hvor der vil være mulighed
for at købe sådanne dyser ( BP gas er prøvet )

PFH tak for hjælpen, specielt fra konen, så hun ikke skal stå i køkkenet og
kigge på at kartoflerne koger.

Per

Fra : Blue

Dato : 24-06-03 08:42

Har du prøvet hos din lokale VVS-installatør?

Uhh, det er skønt med udekøkken. Vores blev færdigt i starten af
april. 2 gasblus, gasgrill og køkkenvask med koldt vand. Viiiild
luksus!! Kan varmt anbefales!

/Blue

Æhhh, btw. det er ikke en speciel kvindelig egenskab at kunne se på at
kartoflerne koger - mænd kan skam også godt!

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 24-06-03 15:32

> Uhh, det er skønt med udekøkken. Vores blev færdigt i starten af
> april. 2 gasblus, gasgrill og køkkenvask med koldt vand. Viiiild
> luksus!! Kan varmt anbefales!

Det er lidt sjovt at tænke på at nok var det det hele startede med. Så fandt
en stenaldermand eller nok nærmere kone ud af at det var mere praktisk at
have køkkenet inde i huset. Siden har alle vi andre naive fjolser gået og
troet at indendørskøkken var praktisk, indtil nu hvor vi virkelig ser lyset

Hilsen, Steen.