Atkins bog
Fra : Kathrine

Dato : 23-06-03 09:12

Hvilken Atkins bog skal man købe til at begynde med?
Findes bøgerne kun på engelsk?
--
Kathrine
---

Fra : Anette

Dato : 23-06-03 10:13

De er ikke oversat til dansk(endnu?!), men findes på tysk og norsk hvis det
er nogen trøst?
Du bør vælge Dr. Atkins NEW Diet Revolution ( revideret og opdateret 2002)

Anette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-06-03 20:52

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken Atkins bog skal man købe til at begynde med?
> Findes bøgerne kun på engelsk?

Der findes to nye bøger på dansk om at leve low carb.
Du kan da prøve at kigge på dem.

"Low Carb" af Amands Cross
http://www.ppforlag.dk/dk/bog-lowcarb.html

"Lækker mad uden kulhydrater" af Inger Hvidtfeldt
http://www.aschehoug.dk/html/vis_bog.asp?isbn=87-11-18772-6

Mvh. Lisbeth

Fra : Kathrine

Dato : 23-06-03 21:42

"Kathrine" skrev:

> Hvilken Atkins bog skal man købe til at begynde med?
> Findes bøgerne kun på engelsk?

Tak for svar
Atkins bogen er bestilt.

--
Kathrine
---

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-06-03 21:42

[Kathrine | Mon, 23 Jun 2003 10:11:59 +0200]

>Hvilken Atkins bog skal man købe til at begynde med?
>Findes bøgerne kun på engelsk?

Det er der lige blevet svaret på :) Så jeg vil nøjes med at sige at
SKAL det partout være på dansk, kunne du overveje at kigge på
"Omegametoden" der er en lidt mere afslappet version af Atkins :)

Den er sandsynligvis også mindre effektiv, så det er også et spørgsmål
om tålmodighed?

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk