nogle der kender en godt sted at købe løbe~
Fra : RB

Dato : 22-06-03 23:58

jeg skal til at begynde at løbe og søger derfor et sted man kan købe noget
godt løbetøj.
er der en der kan anbefale et sted?

Fra : Balzer

Dato : 23-06-03 06:12

Hej RB

Det bedste sted jeg kender
Sweatshop2 at Harrods
Brompton Road
Knightsbridge
London
SW1X 7XL

www.sweatshop.co.uk
de har næsten alt, hvad man kan tænke sig, indenfor løbeudstyr.

De har også en fodscanner så man kan få målt sine fødder, løbebånd i
forretningen så man "rigtig" kan prøve sko, eller løbetøj, god service.

mvh

Balzer

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-06-03 07:00

"RB" <rafikbouanik@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg skal til at begynde at løbe og søger derfor et sted man kan købe noget
> godt løbetøj.
> er der en der kan anbefale et sted?

Som nybegynder er du godt hjulpet i en almindelig sportsforretning.
Men ellers er www.run4fun.dk et udmærket løbe-forum at hente hjælp i *S*

Hvis din økonomi ikke tillader hvad som helst, så brug pengene på
løbeskoene!

Det fremgår desværre ikke af dit indlæg, om du er mand eller kvinde. Er du
kvinde vil en god sports-BH være lige så vigtig som skoene. Og kig gerne
først som sidst gerne efter en, hvor du kan fastgøre holderen til en
pulsmåler.

Derudover er svedtransporterende løbetøj langt bedre end alm. gammeldags
bomuld. Bomuld bliver vådt, klægt og tungt - det holder nemlig på fugten.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Helle Biks

Dato : 25-06-03 22:25

er der en der kan anbefale et sted?

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men HØJBY
SPORT Sports Partner, Hovedgaden 42, 4573 Højby, 59 30 20 21
er et godt bud.

Helle