kalorieforburg
Fra : Camilla S. Thomsen

Dato : 22-06-03 22:50

Hej
Jeg vil gerne vide, hvad mit daglige kalorieforbrug ca. er - men hvordan
finder jeg ud af det? Ligger nogen inde med nogle gode links?

på forhånd tak

Fra : hellehelle

Dato : 23-06-03 06:27

http://www.kandu.dk/

Fra : lillespir

Dato : 23-06-03 07:46

> [...]
hvordan
> finder jeg ud af det? Ligger nogen inde med nogle gode links?

Du kan også prøve www.cheasy.dk. Eller www.max30%.dk Hvis du elsker
-elsker at hade Anne Larsen. Eller den her www.liveterfedt.dk på denne
side kan du under kostplaner finde noget der hedder : De 6
energitrin.Siderne indeholder også gode links til andre sider.
M.V.H. Rita

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle Biks

Dato : 25-06-03 22:21