EPS PSU hvor kan de købes?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-06-03 22:03

Hej gruppe!

Jeg sidder med en workstation med dual AMD CPU'er på et IWILL MPX2 board, der helst vil ha en EPS PSU.
Da jeg har fået massakreret min gamle ATX strømforsyning, vil jeg gerne ha en EPS PSU, menhar kun kunnet finde en Enermax 660 Watter hos Zitech til 2400 dask.

Det er lige pebret nok, og jeg kan også godt nøjes med 500 - 550 W, men hvor kan de fåes og til hvad penge?

--
Jesper Nielsen
aka

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-06-03 22:07

Frodo Nifinger <jni@tdcadsl.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3ef61735$0$24618$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
[...]

Og jeg har forsøgt at søge på google uden at få bid og jeg har også padlet rundt på edb-priser uden held

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 22-06-03 22:15

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
> men hvor kan de fåes og til <hvad penge?
>
> Og jeg har forsøgt at søge på google uden at få bid og jeg har også

Jeg har købt min hos:
http://www.3ware.dk/catalog/default.php?cPath=31&osCsid=951a8b5d5bf10278d7f0e2c9e879e69f

Mikkel