Therma Power / Bivirkninger
Fra : Faithless

Dato : 22-06-03 18:02

Jeg har købt Therma Power og taget dem de sidste 2 dage. Jeg har spist 2
piller sammen med en let frokost og 1 liter vand. Jeg drikker 2½-3 liter
væske om dagen, men syntes mine bivirkninger minder om dehydrering. Kan det
være rigtigt, hvor meget skal man drikke??. Jeg er mand 190 cm. og 103 kg.

Bivirkninger:

- Jeg syntes ikke de opkvikker, jeg bliver træt.

- Kvalme

- Ør i hovedet

- Puls normal mellem 65-75

Har i haft lignende bivirkninger, hvordan undgår man kvalmen?.

Fra : Kingo

Dato : 22-06-03 18:45

> [...]
det
> være rigtigt, hvor meget skal man drikke??. Jeg er mand 190 cm. og 103 kg.

Therma Power er en pille i stil med Letigen og den virker bla. ved at hæve
din kropstemperatur, så derfor er det en god ide at drikke rigligt med vand,
så hvis jeg var dig ville jeg prøve med lidt mere vand og virker det ikke så
drop pillerne.

Kingo

Fra : Anette

Dato : 22-06-03 19:20

"Faithless" <taagaard25@hotmailDOTcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> - Ør i hovedet
>
> - Puls normal mellem 65-75
>

> Har i haft lignende bivirkninger, hvordan undgår man kvalmen?.

2 piller på en gang er meget, hvis det er første gang du bruger ECA
stack.... Therma Power er ret kraftige, så hvis jeg var dig ville jeg tage 1
pille 2 gange om dagen i stedet (og så iøvirgt ikke på noget tidspunkt gå op
på mere end 3 om dagen). Hvis din krop stadig ikke har det ok med dem, så
DROP DET! Der er altså en grund til, at der ind imellem advares mod
ephedra... så lyt til din krop!!

Anette