Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung Flat Panel TV
Fra : Henrik

Dato : 22-06-03 14:59

Jeg har vundet en online konkurrence i USA hvor jeg kan vælge mellem flere
præmier, bl.a. nedenstående.

Jeg vil bruge den som computerskærm og ikke som fjernsyn, da den nok er i
NTSC TV format.

Mit grafikkort har ikke DVI - er det nødvendigt at have for at kunne
tilslutte en sådan skærm?

Er den overhovedet en god fladskærm?

mvh
Henrik

Samsung Flat Panel TV

a.. Progressive Scan- The images in Samsung Flat Panel TVs are
"flicker-less" regardless of the input signal. Samsung Flat Panel TVs accept
any kind of video signals for Digital TV, 480i/480P/720P/1080i, and displays
pictures in progressive mode. This unique line-doubling system creates a
smoother image for both still text and fast moving images, making it no
comparison with other brands. Samsung guarantees a top class HDTV picture
quality.
a.. 350 cd/m2
a.. 400:1 contrast ratio
a.. 15"´: 1024*768 resolution / 17" : 1280*1024(XGA) resolution
a.. Virtual Dolby sound
a.. PC compatible
a.. PIP

Fra : Henrik

Dato : 22-06-03 15:31

Jeg glemte nævne at skærmen skal kunne bruges til spil.

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 23-06-03 10:27

Så vidt jeg kan se står der "PC combatible" i teksten!
Det går jeg ud fra betyder VGA interface, ellers havde der nok stået andet.
Ja, det er en udemærket skærm...

mvh
Anders Lorentzen