Office 2003 Beta 2 Technical Refresh
Fra : Henrik Walther

Dato : 22-06-03 11:52

Hej

Er det lykkedes nogen i denne gruppe at hente "Office 2003 Beta 2 Technical
Refresh" fra MS ? Og hvis ja via hvilket link ?

Har forsøgt via:
http://officeint.microsoft.com/officeupdate/mainCatalog.aspx?CTT=98

Serveren er jo nok i den grad overbelastet med over 600.000 betatestere...

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Søren Blom

Dato : 22-06-03 16:08

"Henrik Walther" <spam@winjunkie.net> skrev

> Er det lykkedes nogen i denne gruppe at hente "Office 2003 Beta 2
Technical
> Refresh" fra MS ? Og hvis ja via hvilket link ?

Ja, er du interesseret, så send en mail med din adresse, så skal jeg sende
dig et par cder.

Vil dog lige advare dig, efter at have kørt med Beta 2 i 3 ugers tid koksede
min Outlook fuldstændigt og jeg måtte formatere disken, for at have en
brugbar computer igen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Henrik Walther

Dato : 22-06-03 17:09

On Sun, 22 Jun 2003 17:07:55 +0200, Søren Blom wrote:

> Technical
>>
> Ja, er du interesseret, så send en mail med din adresse, så skal jeg sende
> dig et par cder.

Jeg har nu selv kørt med Office Beta 1 & 2 siden respektive versioner blev
lanceret af MS, det var nu mere den nye Refresh update MS just har udgivet
jeg er interesseret i. Den retter nemlig nogle af de bugs der eksisterer,
bl.a får Outlook 2003 et performance spark i denne update.

> Vil dog lige advare dig, efter at have kørt med Beta 2 i 3 ugers tid koksede
> min Outlook fuldstændigt og jeg måtte formatere disken, for at have en
> brugbar computer igen.

Beta 1 & 2 har jeg ikke oplevet alvorlige problemer med, kører temmelig
stabilt på mine maskiner, trods det er beta udgaver.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net